Gjest Maddy Skrevet 21. desember 2005 #21 Skrevet 21. desember 2005 Første fødsel var lang og hard og det samme var barseltia. Vi hadde det ganske fælt i 6 mnd pga kolikk osv. Ikke noe kjekt. Denne andre gangen fikk jeg en utrolig nydelig og fantastisk fødsel og barseltia har jo bare gått på skinner. Alt har gått som smurt. Tror ikke det har noe med oss som foreldre, men det har nok litt med vesla å gjøre. Hun er jo bare super fornøyd Er forøvrig vant med lite søvn nå så vi var vel mer forberedt denne gangen.
Gjest marthepia Skrevet 21. desember 2005 #22 Skrevet 21. desember 2005 Hmm...godt spørsmål der du Som sagt, fødselen varer ikke i ukesvis den, men er helt klart det vondeste! Barseltiden var ikke en dans på roser til oss heller...lite søv og lite tid til oss selv i den tiden. Hun hadde gudskjelov ikke kolikk! Babyen krevde mye av tiden(forståelig nok)..men barseltiden er en koselig tid Vi hadde en egentlig ganske snill jente vi da. Gleder meg til neste barseltid å jeg. Spørs om den babyen er like snill Håper det
Trebarnsmor Skrevet 22. desember 2005 #23 Skrevet 22. desember 2005 Fødselen hos meg gikk veldig kjapt.Sist tok det 1 time og 55 minutter.Det var over så kjapt at jeg følte at jeg nesten ikke hadde fødet i det hele tatt hehe. Tiden etter fikk jeg mye plager, og jeg syns de plagene var verre enn selve fødselen.Brystinfeksjon, sårhet, forstoppelse etc.Greit nok at fødselen er vond, men det går så fort over.
Pauline Skrevet 22. desember 2005 #24 Skrevet 22. desember 2005 Graviditetene var pyton. Likte ikke å gå gravid. Fødselene var ubeskrivelig vonde. Den siste var også en fin opplevelse. barseltida var en fin tid. Mitt svar må derfor bli at svangerskap var verst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå