AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #1 Skrevet 30. januar 2023 For noen år siden var jeg med i fau(foreldreutvalget) på skolen. da ble det lagt inn i altinn. jeg finner ikke ut hvordan jeg kan bli kvitt det nå når jeg ikke er med lengre. Slik at det blir borte fra min altinn. Noen som kan hjelpe Anonymkode: d80ab...d35
spinner Skrevet 31. januar 2023 #2 Skrevet 31. januar 2023 Det er vel registrering i brreg som er skyld i dette. Jeg har forsvunnet automatisk når jeg har gått ut av styrer og slikt etter at det sendes inn ny oversikt. Sannsynligvis har skolens administrasjon glemt å oppdatere.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #3 Skrevet 31. januar 2023 Det er ikke skolens administarsjon som skal oppdatere, det er det nye styret i FAU som må sende inn ny oversikt over hvem som ble valgt til styre på siste årsmøte. Du kan enkelt sjekke selv på brreg.no om ditt navn fortsatt står på din FAU der - ta isåfall kontakt med FAU leder og spør om status på oppdatering av dette. Anonymkode: 1487e...31d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #4 Skrevet 31. januar 2023 Skolens administrasjon som legger inn sånt - og skal fjerne det. Anonymkode: 79010...636
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #5 Skrevet 31. januar 2023 Ok, på vår skole er det FAU selv som fikser det. Ungdomsskole. Jeg er i styret selv, så har vært med på prosessen. Anonymkode: 1487e...31d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå