Gå til innhold

Hva gir man i dåpsgave?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er venn og usikker på hva jeg skal gi. Pleier forsåvidt å gi penger, dog litt usikker på opp om det går til jubilanten denne gang. Skal i dåp om en uke og må finne på noe snart.

Anonymkode: 2b04d...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt avhengig av hvor man bor kanskje, men medlemskap i Obos eller annet medlemskap som senere kan komme dåpsbarnet tilgode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnesølje, spikkekniv, eventyr-/sangbok, barneservise, gyngehest, sekk, medlemskap i diverse foreninger, barnebutikk, kvalitetsleker, balansesykkel, smykke, sparebøsse?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Gutt eller jente?

Anonymkode: 2a0c3...07f

Tenker ikke det har så mye å si 

Anonymkode: 2b04d...9cb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smykke, smykkeskrin, eventyrsamling, sangbok, penger… Husker da brødrene mine hadde navnedag for 20+ år siden, så fikk de flere sånne fotoalbum til å fylle ut «min første….». Kanskje gavekort på fotoknudsenel.l. hadde vært noe? Det hadde jeg blitt glad for, så kan man lage fotoalbum der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig lite glad i typiske dåpsgaver. Jeg er for bruksgjenstander. En god sekk, lommekniv, barneservice, bamse/teppe med navn på, gullkors osv. 

Anonymkode: 63f4a...ed5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uknuselig servise, ryggsekk med navn på, pølsepinne med navn, teppe med navn, termos med navn, gjerne ting som kan brukes. Jeg har begge kjønn, og brukte hverken smykker eller album ect som vi fikk. Men tur ting ect er godt brukt.

Anonymkode: bb77f...ed5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best praktiske gaver som nevnt over, ikke noe som støver ned og aldri blir brukt. Barneservise, fotoalbum/babybok, eventyrbøker, bestikk osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tursekk, servise, sølje, bunadskniv eller pledd med navn, fødselsdato og vekt/lengde ved fødsel.

Anonymkode: e0f39...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...