TheHairyToothfairy Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #261 Del Skrevet 5. februar 2023 Huset fullt av barn for å feire barnebursdag. Hvem hadde trodd at jeg kunne bli så A4? Lolol. Siste dag hjemme før jeg skal ut på sedvanlig jobbreise-fjas. Nå nærmer dagene seg fort til ultimatum forandringer og hurramegrundt. På stereoen her på kjøkkenet ruller Madonna ut av høytaleren mens hun spør "are you ready to jump". For et dumt spørsmål å stille meg, jeg har da hoppet ofte og langt. Men det var før, før jeg ble A4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. februar 2023 #262 Del Skrevet 5. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (11 timer siden): Mona Nilsen. Stein dau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #263 Del Skrevet 5. februar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Stein dau Politimester Glad-Wolden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. februar 2023 #264 Del Skrevet 5. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (6 timer siden): 😉 Er nok bare bokstavelig talt flykræsj. Flyhavarikommisjonen 👍 Kjeeeedelig, hadde håpet på noe juicy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. februar 2023 #265 Del Skrevet 5. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Politimester Glad-Wolden Pål egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. februar 2023 #266 Del Skrevet 5. februar 2023 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Den hjertet sier🤓 Stoler ikke på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. februar 2023 #267 Del Skrevet 5. februar 2023 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): OM du kan! Du kan snakke om kokosnüsse mens vi spiser bounty🤠 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. februar 2023 #268 Del Skrevet 5. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Huset fullt av barn for å feire barnebursdag. Hvem hadde trodd at jeg kunne bli så A4? Lolol. Siste dag hjemme før jeg skal ut på sedvanlig jobbreise-fjas. Nå nærmer dagene seg fort til ultimatum forandringer og hurramegrundt. På stereoen her på kjøkkenet ruller Madonna ut av høytaleren mens hun spør "are you ready to jump". For et dumt spørsmål å stille meg, jeg har da hoppet ofte og langt. Men det var før, før jeg ble A4. A4 er fint og trygt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #269 Del Skrevet 5. februar 2023 Agent smith skrev (4 minutter siden): A4 er fint og trygt Jo'a. Men jeg ser frem til å komme hjem til Bergen og få tilbake litt eventyr og spenning. Dog, spørs jo om det funker, ser fra Politiloggen i Bergen at det har vært usedvanlig stille i helgen, kun en person pågrepet pga uro. Og det var psykiatri slik man bare må forvente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. februar 2023 #270 Del Skrevet 5. februar 2023 Agent smith skrev (25 minutter siden): Kjeeeedelig, hadde håpet på noe juicy Noen som sklir av landingsstripa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. februar 2023 #271 Del Skrevet 5. februar 2023 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Noen som sklir av landingsstripa? 😆 Ja eller litt gøy i cockpiten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #272 Del Skrevet 5. februar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): 😆 Ja eller litt gøy i cockpiten Full throttle og masse G på turn n burn når du drar i joysticken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. februar 2023 #273 Del Skrevet 5. februar 2023 Agent smith skrev (2 minutter siden): 😆 Ja eller litt gøy i cockpiten Kluss under mile high sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. februar 2023 #274 Del Skrevet 5. februar 2023 Agent smith skrev (4 minutter siden): 😆 Ja eller litt gøy i cockpiten Eller et fylt opp pitorør🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. februar 2023 #275 Del Skrevet 5. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Full throttle og masse G på turn n burn når du drar i joysticken? Ikkeno tomgang si😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #276 Del Skrevet 5. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Kluss under mile high sikkert. Mile high fascinerer meg! Lurer på hvordan folk får det til, toalettene på fly tror jeg nesten ikke noe på siden det er trangere enn noe veldig trangt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #277 Del Skrevet 5. februar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ikkeno tomgang si😁 Tom Gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. februar 2023 #278 Del Skrevet 5. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Mile high fascinerer meg! Lurer på hvordan folk får det til, toalettene på fly tror jeg nesten ikke noe på siden det er trangere enn noe veldig trangt noe. Tenker nesten ikke at det er plass hvis man IKKE er inni hverandre😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. februar 2023 #279 Del Skrevet 5. februar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Tenker nesten ikke at det er plass hvis man IKKE er inni hverandre😂 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. februar 2023 #280 Del Skrevet 5. februar 2023 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Den hjertet sier🤓 Agent smith skrev (48 minutter siden): Stoler ikke på det Hvis hjertet sier dunkdunkdunkdunkdunkdunkdunkdunkdunkdunk og generelt hamrer i vei som en black metal trommis bør man høre på det, stole på det, og skynde seg til legen🫀💥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå