Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #241 Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Ooo smooth! Dere er flinkere enn meeeg😢 Vegar Beid 😆
TheHairyToothfairy Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #242 Skrevet 4. februar 2023 Ikkeno er som pannekaker i ekte kanadisk stil med maple syrup på mummifat
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #243 Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Hurra! Ein lyttar allerede!🤠 Haha eg gler meg! Kanskje me kan løyse KG-problem🤓? Kan dere hjelpe meg? Eller er jeg en lost case?
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #244 Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Eg hadde snakka om rap og Rihanna og rompe og flykræsj. Kan jeg få være gjest og snakke om temaer jeg brenner for?
smurfebuss Skrevet 4. februar 2023 #245 Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Kan dere hjelpe meg? Eller er jeg en lost case? Du er på KG. Sannsynligvis er du en lost case. Du kan jo få et kart, kanskje? 1
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #246 Skrevet 4. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Mann har ikke sett på flykræsj på evigheter! Jeg begynner nesten å savne å ligge i senga mens han sovner til flyhavari 😅 Er det en metafor?
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #247 Skrevet 4. februar 2023 smurfebuss skrev (1 minutt siden): Du er på KG. Sannsynligvis er du en lost case. Du kan jo få et kart, kanskje? Eple kart?
smurfebuss Skrevet 4. februar 2023 #249 Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Eple kart? Ja, da er du godt rustet for å finne veien. Også har du jo vegamat samtidig. Ikke spis opp kartet for tidlig på turen. 1
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #251 Skrevet 4. februar 2023 smurfebuss skrev (Akkurat nå): Ja, da er du godt rustet for å finne veien. Også har du jo vegamat samtidig. Ikke spis opp kartet for tidlig på turen. Hjelper jo ikke meg å finne veien. Veier går jo i 2 retninger. Hvilken skal jeg ta?
smurfebuss Skrevet 4. februar 2023 #252 Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Hjelper jo ikke meg å finne veien. Veier går jo i 2 retninger. Hvilken skal jeg ta? Gå alltid med vinden i ryggen. Så kan du lukte på din egen fis. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #253 Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Er det en metafor? @hjärterdam påstår hun sovner til sagbruk, men det er motbydelige overdrivelser og angrep på en flott institusjon; meg. Garantert noe trønderske overdrivelser. her kan man se da @Agent smith sang og spilte violin mens jeg jazzen på lutten min om Høvleriet nedpå stranda
TheHairyToothfairy Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #254 Skrevet 4. februar 2023 Agent smith skrev (4 minutter siden): Trond skapsfull Tommy hodet Mona Nilsen.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. februar 2023 #255 Skrevet 5. februar 2023 Agent smith skrev (4 timer siden): Er det en metafor? 😉 Er nok bare bokstavelig talt flykræsj. Flyhavarikommisjonen 👍
Frøkenfryden Skrevet 5. februar 2023 #256 Skrevet 5. februar 2023 Agent smith skrev (6 timer siden): Er det en metafor? 😂💙✈️
Frøkenfryden Skrevet 5. februar 2023 #257 Skrevet 5. februar 2023 Agent smith skrev (6 timer siden): Kan jeg få være gjest og snakke om temaer jeg brenner for? OM du kan! Du kan snakke om kokosnüsse mens vi spiser bounty🤠
Frøkenfryden Skrevet 5. februar 2023 #258 Skrevet 5. februar 2023 Agent smith skrev (6 timer siden): Hjelper jo ikke meg å finne veien. Veier går jo i 2 retninger. Hvilken skal jeg ta? Den hjertet sier🤓
Frøkenfryden Skrevet 5. februar 2023 #259 Skrevet 5. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (8 timer siden): Flykræsj? Makrell i tomat? Jeg kan egentlig alt for mye om alt for mange biler. Men jeg er stolt av å være hardcore bilentusiast! "Pent innpakket skit er fremdeles skit" - TheHairyToothFairy DET kan vi enes om. 👍 1
Gjest Agent smith Skrevet 5. februar 2023 #260 Skrevet 5. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (11 timer siden): @hjärterdam påstår hun sovner til sagbruk, men det er motbydelige overdrivelser og angrep på en flott institusjon; meg. Garantert noe trønderske overdrivelser. her kan man se da @Agent smith sang og spilte violin mens jeg jazzen på lutten min om Høvleriet nedpå stranda Det var en fin dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå