AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #21 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg elsker han, jeg tenker om det ikke gir seg. Så bryter jeg ut. Hilsen TS. Han er verdens snilleste ellers Anonymkode: 21889...ed8 Om du ikke frivillig har gått inn i BDSM-forhold basert på underkastelse og lydighet…? Så løp! Nei, han er ikke snill, og det vil ikke gi seg. Han er startet å manipulere og hjernevaske deg. Han pusher deg, og ser hva du godtar av hans begrensninger. Veldig snill og kjærlig for å fange deg mentalt, og få deg til å godta at han styrer og kontrollerer deg. Kjefter, blir sint og tar fra deg kjærligheten om du ikke gjør som han vil. Du spør om lov til å dusje…. Det vil ikke gi seg. Han vil bare fortsette å spille på følelsene dine, til du ikke lengre selv ser grensene på hva som er normalt og sunn relasjon. Dess lengre du venter, dess verre blir det å bryte ut. Fordi han jobber aktivt for å bryte ned din egenvilje nå. Noen gang spurt deg hvorfor noen som blir mishandlet i parforhold ikke bare forlater…? Ja, det holder du på å finne ut nå Anonymkode: da906...f4f 1 5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #22 Skrevet 29. januar 2023 Har du sett dokumentaren om psykopaten? Tror du kan få sett det på tik tok. Det burde du ta en titt på, for når jeg leste dette minnet du meg litt om hun stakkars kjæresten der. Anonymkode: c34a6...4e2 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #23 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han betyr mye, svært betatt osv. hilsen TS Anonymkode: 21889...ed8 Håper inderlig dette kun er (nok en) tøysetråd, kun for å få opp engasjementet på forumet. Anonymkode: da906...f4f 8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #24 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om du ikke frivillig har gått inn i BDSM-forhold basert på underkastelse og lydighet…? Så løp! Nei, han er ikke snill, og det vil ikke gi seg. Han er startet å manipulere og hjernevaske deg. Han pusher deg, og ser hva du godtar av hans begrensninger. Veldig snill og kjærlig for å fange deg mentalt, og få deg til å godta at han styrer og kontrollerer deg. Kjefter, blir sint og tar fra deg kjærligheten om du ikke gjør som han vil. Du spør om lov til å dusje…. Det vil ikke gi seg. Han vil bare fortsette å spille på følelsene dine, til du ikke lengre selv ser grensene på hva som er normalt og sunn relasjon. Dess lengre du venter, dess verre blir det å bryte ut. Fordi han jobber aktivt for å bryte ned din egenvilje nå. Noen gang spurt deg hvorfor noen som blir mishandlet i parforhold ikke bare forlater…? Ja, det holder du på å finne ut nå Anonymkode: da906...f4f Nei BDSM har aldri blitt nevnt i forholdet. Han er veldig veldig sjalu også Anonymkode: 21889...ed8
Mt3 Skrevet 29. januar 2023 #25 Skrevet 29. januar 2023 😅høres ut som drømmetype det der, du slipper å bestemme noe som helst selv. Bare vent litt til så bestemmer han hva du kan få spise av maten han kjøper på butikken for dine penger, du må så klart holde deg hjemme så sant du ikke er på jobb. Kan såklart ikke klage på slik luksus. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #26 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper inderlig dette kun er (nok en) tøysetråd, kun for å få opp engasjementet på forumet. Anonymkode: da906...f4f Absolutt ikke. Mange damer forblir i sånne relasjoner, men redde for å bryte ut. Han har sagt om jeg slår opp med han. Så kommer han til å gi meg veldig mange konsekvenser. Hilsen TS Anonymkode: 21889...ed8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #27 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Absolutt ikke. Mange damer forblir i sånne relasjoner, men redde for å bryte ut. Han har sagt om jeg slår opp med han. Så kommer han til å gi meg veldig mange konsekvenser. Hilsen TS Anonymkode: 21889...ed8 Troll, dust, dette er ikke noe å tulle med. Anonymkode: 2ef0f...30d 7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #28 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Troll, dust, dette er ikke noe å tulle med. Anonymkode: 2ef0f...30d Dette er absolutt ikke tull. Jeg skriver fordi jeg søker råd. Hilsen TS Anonymkode: 21889...ed8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #29 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er absolutt ikke tull. Jeg skriver fordi jeg søker råd. Hilsen TS Anonymkode: 21889...ed8 Du vet hva absolutt alle vil si. Slå opp umiddelbart. Anonymkode: 24bae...796 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #30 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg elsker han, jeg tenker om det ikke gir seg. Så bryter jeg ut. Hilsen TS. Han er verdens snilleste ellers Anonymkode: 21889...ed8 For min del begynte det sånn. Men etter vært kom det stadig nye regler og tilslutt vold som straff. Anonymkode: 3befc...240 2
zalozingo Skrevet 29. januar 2023 #31 Skrevet 29. januar 2023 Hvert år drepes ca 8 kvinner av partneren sin. Mennene som dreper har en rekke fellestrekk. Kontrollerende, dominerende og av og på agressiv/truende atferd. Kontrollerende menn kan i værste fall koste deg livet. Uansett om det er troll eller ikke, hvis noen som leser her er i et skadelig forhold som beskrevet av TS. Ta kontakt med venner, familie, krisesenter. Søk hjelp❤️ 3 1
MizzVic Skrevet 29. januar 2023 #32 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Absolutt ikke. Mange damer forblir i sånne relasjoner, men redde for å bryte ut. Han har sagt om jeg slår opp med han. Så kommer han til å gi meg veldig mange konsekvenser. Hilsen TS Anonymkode: 21889...ed8 Du vet at det farligste i Norge for kvinner,er en eks? Og han her har vist det allerede.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #33 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dette er absolutt ikke tull. Jeg skriver fordi jeg søker råd. Hilsen TS Anonymkode: 21889...ed8 Menn som han kan ikke ha kjæreste. Dette vil bare bli verre. Ikke skal du i butikken,ikke til familien. Da kan du ikke treffe venner heller. Du får vel så vidt dratt på jobb til slutt. Han vil overvåke mobilen din. Til slutt sitter du der, helt alene. Og sier du at du må gå, kommer han til å true med å enten drepe seg selv, eller deg. Du setter også andre i fare. Stikker du, vil han oppsøke familien din, jobben din ect. Anonymkode: 9d804...4f4 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #34 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg elsker han, jeg tenker om det ikke gir seg. Så bryter jeg ut. Hilsen TS. Han er verdens snilleste ellers Anonymkode: 21889...ed8 Hvordan tenker du at det skal gi seg? Av seg selv? Snakker dere om at du ikke vil ha det slik? AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nei BDSM har aldri blitt nevnt i forholdet. Han er veldig veldig sjalu også Anonymkode: 21889...ed8 Hva er bra med forholdet? Hva gir han deg som du liker? AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Absolutt ikke. Mange damer forblir i sånne relasjoner, men redde for å bryte ut. Han har sagt om jeg slår opp med han. Så kommer han til å gi meg veldig mange konsekvenser. Hilsen TS Anonymkode: 21889...ed8 Så du ønsker å slå opp, men er redd? AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Dette er absolutt ikke tull. Jeg skriver fordi jeg søker råd. Hilsen TS Anonymkode: 21889...ed8 Råd om hva? Hvordan komme deg bort fra han? Anonymkode: 166a9...a19 3
MacadamiaNut Skrevet 30. januar 2023 #35 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han betyr mye, svært betatt osv. hilsen TS Anonymkode: 21889...ed8 Lol. Osv. Dette her tror jeg ikke på. 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #36 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvordan tenker du at det skal gi seg? Av seg selv? Snakker dere om at du ikke vil ha det slik? Hva er bra med forholdet? Hva gir han deg som du liker? Så du ønsker å slå opp, men er redd? Råd om hva? Hvordan komme deg bort fra han? Anonymkode: 166a9...a19 Vi har snakket om det ja. Han sier han liker å være streng. Jeg har sagt jeg vil slå opp, men da sa han: du kan ikke nå som du tilhører meg, du får ikke gå. Hilsen TS Anonymkode: 21889...ed8
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #37 Skrevet 30. januar 2023 MacadamiaNut skrev (14 timer siden): Lol. Osv. Dette her tror jeg ikke på. Kan godt bevise gjennom meldinger hva han har skrevet også. Hilsen TS Anonymkode: 21889...ed8
Andro Skrevet 30. januar 2023 #38 Skrevet 30. januar 2023 KOM DEG BORT. Dette kommer til å bli verre, og det er allerede i grenseland av psykisk mishandling. Slipper du ham nærmere inn på livet har du ingen selvbestemmelse. Han vil isolere deg, og psyke deg ut, og så kommer slagene... Ring krisesenteret og snakk med dem. De gir råd på telefon. De kjenner voldsmannens handlingsmønstre, og hjelper deg å se det jeg ser. Da blir det enklere for deg å velge ham bort. Du er i fare. 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #39 Skrevet 30. januar 2023 Hver dag du blir værende blir det vanskeligere og ikke minst farligere å dra. Kom deg vekk før du sitter så fast i det og mister alt av venner og familie rundt det. Det at han allerede sier han eier deg er ikke sundt. Om du er redd hva han vil gjøre om du slår opp så råder jeg deg til å dra på krisesenter for det her vil bare eskalere. Anonymkode: 08d4a...0f6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #40 Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vi har snakket om det ja. Han sier han liker å være streng. Jeg har sagt jeg vil slå opp, men da sa han: du kan ikke nå som du tilhører meg, du får ikke gå. Hilsen TS Anonymkode: 21889...ed8 Hva slags råd er du ute etter egentlig? Anonymkode: 2ef0f...30d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå