Gå til innhold

Partner bestemmer alt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inngått nylig en relasjon, nå er han begynt å bli ekstremt kontrollerende. Jeg dro på besøk hos min familie. Jeg skreiv til han på vei nå til familien min, vi kan møtes neste uke. Da skreiv han: du bør ikke dra dit.

Så sa han: husk alltid å spørre meg om tillatelse til å besøke din familie, hvis ikke er det respektløst om du ikke spør, ikke for ofte du skal besøke de. Jeg har også flere ganger blitt kjeftet på om jeg drar til matbutikken for seint, hvorfor jeg er ute på butikken så seint og burde tatt handelen tidligere (22.30). Mannen er 100% norsk hvis noen lurer. Han sier også at jeg ikke burde ha kjøpt ei veske til 1200 kr MK veske som var på salg. Da sa han: du sløser penga. Jeg har jo god råd med fast deltids jobb, og spart lenge til den veska.  Jeg må deretter spørre han om jeg kan få lov til å dra ute med venner. Spørre han om tillatelse til å dusje til og med.  Og til andre ting. Han sier at han er veldig glad i meg og at han stoler på meg, men at jeg må høre på han siden jeg nå skal være hans.

Anonymkode: 21889...ed8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gidder du?

Anonymkode: 2ef0f...30d

• Liker 24
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor gjør du det ikke slutt….

Anonymkode: 62998...555

• Liker 7
Skrevet

Du ser ikke det store røde flagget? Løp og ikkje se deg tilbake 

• Liker 16
Skrevet

Dette er kontrollerende atferd og går inn under psykisk vold. Det eskalerer ofte (vil ha mer og mer kontroll). Synes du bør revurdere hele forholdet. Dette er ikke ok.

Anonymkode: 58af6...4f8

• Liker 6
Skrevet

Jeg elsker han, jeg tenker om det ikke gir seg. Så bryter jeg ut. Hilsen TS. Han er verdens snilleste ellers

Skrevet

Dette er jo bare sykt! Ser du ikke det selv? Vil du ha det slik?

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Inngått nylig en relasjon, nå er han begynt å bli ekstremt kontrollerende. 

Og du er med han fortsatt fordi..?

dette burde vært en relasjon du nylig hadde, ikke har. 

• Liker 7
Skrevet

LØP så fort du kan..

Anonymkode: 67fbd...47d

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg elsker han, jeg tenker om det ikke gir seg. Så bryter jeg ut. Hilsen TS. Han er verdens snilleste ellers

Det er bare å gå i dag du. Han er ikke verdens snilleste ellers, han er kontrollerende. Finnes ingen unnskyldning for det.

• Liker 10
Skrevet

Dette er verken normalt eller sunt. Og det kommer ikke til å gi seg.

Anonymkode: 34663...688

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Google grooming...han er så snill og søt .når han vil..for å kunne ha deg der han vil..og når han ikke liker ting...da kommer den andre personen ut... Dette er en lek for han...og du er leken hans...og selv om det føles slik ut .har han ikke føler for deg 

Om du går nå finner han ny leke om noen uker .m

• Liker 7
Skrevet

OI! Psykisk vold! Er dette en ny relasjon? Da kan du vente deg at dette er bare begynelsen. Han blir minst ti ganger verre. Du må bort fra han NÅ!!

Anonymkode: 0d57d...ae9

• Liker 6
Skrevet

Hadde aldri funnet meg i det der, wtf.

Anonymkode: 2a22f...1bd

• Liker 4
Skrevet

Han er ingen partner. Han tror han er sjef.

• Liker 4
Skrevet

Dette er jo psykisk vold av verste sort, han prøver å få kontroll på deg. Dette burde du ikke finne deg i. Jeg kjenner hverken deg eller ham, men ut fra det du skriver ville jeg råde deg til å forlate forholdet før du blir ødelagt.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Inngått nylig en relasjon, nå er han begynt å bli ekstremt kontrollerende. Jeg dro på besøk hos min familie. Jeg skreiv til han på vei nå til familien min, vi kan møtes neste uke. Da skreiv han: du bør ikke dra dit.

Så sa han: husk alltid å spørre meg om tillatelse til å besøke din familie, hvis ikke er det respektløst om du ikke spør, ikke for ofte du skal besøke de. Jeg har også flere ganger blitt kjeftet på om jeg drar til matbutikken for seint, hvorfor jeg er ute på butikken så seint og burde tatt handelen tidligere (22.30). Mannen er 100% norsk hvis noen lurer. Han sier også at jeg ikke burde ha kjøpt ei veske til 1200 kr MK veske som var på salg. Da sa han: du sløser penga. Jeg har jo god råd med fast deltids jobb, og spart lenge til den veska.  Jeg må deretter spørre han om jeg kan få lov til å dra ute med venner. Spørre han om tillatelse til å dusje til og med.  Og til andre ting. Han sier at han er veldig glad i meg og at han stoler på meg, men at jeg må høre på han siden jeg nå skal være hans.

For noen er slike ting greit. Du må se hvordan du vil ha det.

Anonymkode: 0cba2...d23

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Dere har akkurat blitt sammen og du elsker han allerede? 
du skjønner vel at han ikke kommer til å forandre seg, så dum er du ikke. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere har akkurat blitt sammen og du elsker han allerede? 
du skjønner vel at han ikke kommer til å forandre seg, så dum er du ikke. 

Han betyr mye, svært betatt osv. hilsen TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han betyr mye, svært betatt osv. hilsen TS

Og da er det liksom greit at han er kontrollerende? 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...