Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #1581 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Hurra hurra🥳🥳🥳🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #1582 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Nå er Cassidy Tvillingene våkne.🥰🥰 Jippi! Vi hopper av glede! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #1583 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Og deeeer fikk jeg 23 nye varsler! Skjer hver gang dere våkner azz 🤪 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #1584 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Og deeeer fikk jeg 23 nye varsler! Skjer hver gang dere våkner azz 🤪 Ja Cassidy Tvillingene vil gi deg beskjed at vi er her vet du.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #1585 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Jippi! Vi hopper av glede! Cassidy Tvillingene gleder oss til å komme hit hver gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #1586 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene vil gi deg beskjed at vi er her vet du.♥️♥️ Hahaha det trenger dere ikke. Dere har ganske forutsigbar døgnrytme, jeg vet at dere kommer i 8-9 tiden. 🤪🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #1587 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gleder oss til å komme hit hver gang. Vi gleder oss over at dere kommer hit! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #1588 Del Skrevet 6. februar 2023 Cassidy Tvillingene tror det er best at vi tar mye av den leken vi har her i disse chattetrådene. For vi har blitt advart av moderator på PM at mange av innleggene våre har blitt fjernet. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #1589 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Hahaha det trenger dere ikke. Dere har ganske forutsigbar døgnrytme, jeg vet at dere kommer i 8-9 tiden. 🤪🤪 Ja Cassidy Tvillingene kommer alltid hit til faste tider. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #1590 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tror det er best at vi tar mye av den leken vi har her i disse chattetrådene. For vi har blitt advart av moderator på PM at mange av innleggene våre har blitt fjernet. Åå? Skjønner. 🙂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #1591 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene kommer alltid hit til faste tider. Jeg vet. 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #1592 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Vi gleder oss over at dere kommer hit! Cassidy tvillingene blir så glade her sammen med dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #1593 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy tvillingene blir så glade her sammen med dere.♥️♥️ Ligemåde tvillingene mine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #1594 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy tvillingene blir så glade her sammen med dere.♥️♥️ Bakes det i natt? 💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #1595 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Åå? Skjønner. 🙂 Cassidy Tvillingene tror at vi har avsporet Dagens Rose og noen andre tråder litt for mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #1596 Del Skrevet 6. februar 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tror at vi har avsporet Dagens Rose og noen andre tråder litt for mye. Vi er flere som har gjort det da… 🙃 Endret 6. februar 2023 av Embla Othea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #1597 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Bakes det i natt? 💕 Ja i natt skal Cassidy Tvillingene bake rosinboller.🥰🥰 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Jeg vet. 🙂 🥰🥰 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Ligemåde tvillingene mine. Cassidy Tvillingene er så glade i dere alle sammen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #1598 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Vi er flere som har gjort det da… 🙃 Cassidy Tvillingene tror at det er noen som er irriterte på oss eller som ikke liker oss som har klaget på oss og rapportert oss. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #1599 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja i natt skal Cassidy Tvillingene bake rosinboller.🥰🥰 🥰🥰 Cassidy Tvillingene er så glade i dere alle sammen.♥️♥️ Så godt. 💕 Husker dere lagde det i desember en gang. Jeg liker best sjokoladeboller. ❤️ Vi er glade i dere også. 💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #1600 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tror at det er noen som er irriterte på oss eller som ikke liker oss som har klaget på oss og rapportert oss. Hmm… Vanskelig å vite, jeg er ikke irritert på dere. 💕 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå