Fighter83 Skrevet 6. februar 2023 #1721 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har bygd en tannpirker by, men den ble ikke like fin som det du postet under lenken der. Nice👏👏 Selv liker jeg å se innsiden av hytter mm fra innsiden MED miniatyr seng, kjøkken, bøker, ølflasker mm. Gjerne malt også 😅 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #1722 Del Skrevet 6. februar 2023 Fighter83 skrev (Akkurat nå): Nice👏👏 Selv liker jeg å se innsiden av hytter mm fra innsiden MED miniatyr seng, kjøkken, bøker, ølflasker mm. Gjerne malt også 😅 Ja det synes Cassidy Tvillingene også er skikkelig kult.🤣🤣 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 7. februar 2023 #1723 Del Skrevet 7. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (44 minutter siden): Cassidy Tvillingene har bygd en tannpirker by, men den ble ikke like fin som det du postet under lenken der. Men dere lærer jo underveis, og utvikler dere🥰 og blir bedre og bedre for hver tannpirker😁 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar 2023 #1724 Del Skrevet 7. februar 2023 Gullsjakal skrev (11 minutter siden): Men dere lærer jo underveis, og utvikler dere🥰 og blir bedre og bedre for hver tannpirker😁 Ja Cassidy Tvillingene har bare hatt tannpirkerbyggingen som hobby i fire år. Så vi blir kanskje bedre med tiden.😉😉🥰🥰 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 7. februar 2023 #1725 Del Skrevet 7. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene har bare hatt tannpirkerbyggingen som hobby i fire år. Så vi blir kanskje bedre med tiden.😉😉🥰🥰 Det blir man. Øvelse gjør mester❤ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar 2023 #1726 Del Skrevet 7. februar 2023 Gullsjakal skrev (2 minutter siden): Det blir man. Øvelse gjør mester❤ Tusen Takk Cassidy Tvillingene gir aldri opp vi bygger til vi får det til.♥️♥️🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 7. februar 2023 #1727 Del Skrevet 7. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Tusen Takk Cassidy Tvillingene gir aldri opp vi bygger til vi får det til.♥️♥️🥰🥰 Det er en god innstilling 👍👍 Og da får man det til👍👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar 2023 #1728 Del Skrevet 7. februar 2023 Gullsjakal skrev (4 minutter siden): Det er en god innstilling 👍👍 Og da får man det til👍👍 👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #1729 Del Skrevet 7. februar 2023 Polyester skrev (7 timer siden): Å fytti grisen som jeg gleder meg til våren. Det er direkte tungt å ikke gå på bar asfalt og gress om dagen. Har kost meg så innmari med sol den siste uka, føler at våren endelig er nær. Jeg får så mye energi av å bare få litt sol på meg i løpet av en dag. Enig, er så glad i våren. Grønt gress og spirende blad og blomster og fuglesang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar 2023 #1730 Del Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Enig, er så glad i våren. Grønt gress og spirende blad og blomster og fuglesang. Det gleder Cassidy Tvillingene oss også til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #1731 Del Skrevet 7. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det gleder Cassidy Tvillingene oss også til. Ja det blir fint 😀 da skal både jeg og dere ut og gå tur 😀😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar 2023 #1732 Del Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Ja det blir fint 😀 da skal både jeg og dere ut og gå tur 😀😀 Ja Cassidy Tvillingene ser frem til våren og turgåing igjen.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #1733 Del Skrevet 7. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene ser frem til våren og turgåing igjen.🥰🥰 Jeg og 🥰😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar 2023 #1734 Del Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg og 🥰😊 Cassidy Tvillingene må bare komme oss igjennom februar og mars først, så satser vi på at turgåingen vår kan begynne igjen i april. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #1735 Del Skrevet 7. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene må bare komme oss igjennom februar og mars først, så satser vi på at turgåingen vår kan begynne igjen i april. Jeg håper på tidlig vår så jeg kan begynne å spasere i mars 😊😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar 2023 #1736 Del Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg håper på tidlig vår så jeg kan begynne å spasere i mars 😊😊 Cassidy Tvillingene håper at vi får reprise av 2019 for da var både februar og mars milde. Da var det vårlige temperaturer i både februar og mars her i Bergen.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #1737 Del Skrevet 7. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene håper at vi får reprise av 2019 for da var både februar og mars milde. Da var det vårlige temperaturer i både februar og mars her i Bergen.🥰🥰 Ja det er hyggelig 😊😊 liker å gå på tur tidlig om våren 😊😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar 2023 #1738 Del Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det er hyggelig 😊😊 liker å gå på tur tidlig om våren 😊😊 Det liker Cassidy Tvillingene også.☺️☺️😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 7. februar 2023 #1739 Del Skrevet 7. februar 2023 Entern skrev (23 minutter siden): Enig, er så glad i våren. Grønt gress og spirende blad og blomster og fuglesang. 💚 Ciaran og Ciara skrev (18 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene ser frem til våren og turgåing igjen.🥰🥰 Jeg også 🥰 Men jeg gruer meg litt også. Guttepusen er allergisk mot humler, og kanskje andre stikkinsekter også. Og jeg føler på frykten for livet hans når insektene begynner å surre😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. februar 2023 #1740 Del Skrevet 7. februar 2023 Gullsjakal skrev (22 minutter siden): 💚 Jeg også 🥰 Men jeg gruer meg litt også. Guttepusen er allergisk mot humler, og kanskje andre stikkinsekter også. Og jeg føler på frykten for livet hans når insektene begynner å surre😬 Cassidy Tvillingene forstår, da må du passe ekstra godt på han Gullsjakal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå