Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #1661 Del Skrevet 6. februar 2023 Gullsjakal skrev (3 minutter siden): ❤❤ Spennende.. Hva slags matrialer liker dere, eller hva slags kunstretning tenker dere på? Nå for tiden holder Cassidy Tvillingene på med å bygge ting med tannpirkere og trelim. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #1662 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene holder nå på med tannpirkerbyggingen vår.♥️♥️ Gjør dere? Trodde det bare var i romjulen jeg. 🤨 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #1663 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja det er den faste mandagsmiddagen til Cassidy Tvillingene.🥰🥰 Så godt. 💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #1664 Del Skrevet 6. februar 2023 Gullsjakal skrev (1 minutt siden): God kveld, Embla Othea Ja, det har jeg. Nydelig temperatur ute, bare en kuldegrad, og døra står på gløtt, så pusene storkoser seg med å gå ut og inn. Hvordan er kvelden din? 🙂 Så koselig. 🙂 Sikkert godt og få luftet litt. Helt OK. Litt engasjert i Vollen-saken debatten ellers greit. 😅 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #1665 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Gjør dere? Trodde det bare var i romjulen jeg. 🤨 Cassidy Tvillingene bygger litt med tannpirkere og trelim hver dag før vi legger oss på dagene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #1666 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Så godt. 💕 Cassidy Tvillingene er veldig glade i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #1667 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene bygger litt med tannpirkere og trelim hver dag før vi legger oss på dagene. Jeg kjenner ikke noen som har holdt med på det jeg. Så det er kult. 🙂 Men jeg lurer… Raser ikke tårnet når det bare er tannpirkere? 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #1668 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er veldig glade i det. Jeg husker at jeg spiste en fleskepannekake før jeg la ut på løpetur. Det skulle jeg aldri ha gjort. 🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #1669 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg kjenner ikke noen som har holdt med på det jeg. Så det er kult. 🙂 Men jeg lurer… Raser ikke tårnet når det bare er tannpirkere? 😅 Det raser ganske ofte sammen, og da kommer Cassidy Tvillingene med noen saftige irske gloser, men vi gir ikke opp vi bygger videre til vi får det til.🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 6. februar 2023 #1670 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Nå for tiden holder Cassidy Tvillingene på med å bygge ting med tannpirkere og trelim. 💚💛💚 Har dere bygget mye? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #1671 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det raser ganske ofte sammen, og da kommer Cassidy Tvillingene med noen saftige irske gloser, men vi gir ikke opp vi bygger videre til vi får det til.🤣🤣🥰🥰 Hahaha tror ikke disse saftige irske glosene egner seg på KG. Vi vil ikke ha modsamenneskene etter oss. 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #1672 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg husker at jeg spiste en fleskepannekake før jeg la ut på løpetur. Det skulle jeg aldri ha gjort. 🤭 Cassidy Tvillingene spiste hver vår digre cheeseburger før vi trente en gang, og da spydde vi godt etterpå.🤢🤢🤮🤮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #1673 Del Skrevet 6. februar 2023 Gullsjakal skrev (1 minutt siden): 💚💛💚 Har dere bygget mye? Cassidy Tvillingene bygget mye i romjulen i fjor. For da hadde vi byggemaraton, men nå bygger vi litt hver dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 6. februar 2023 #1674 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Så koselig. 🙂 Sikkert godt og få luftet litt. Helt OK. Litt engasjert i Vollen-saken debatten ellers greit. 😅 Helt ok, er bra👍🥰 Ja, godt med luft. Fyrer for kråkene da, men det går bra. Det er har vært svinkaldt så lenge, så deilig i dag🥰 og det blir mildt hele uka. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #1675 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Hahaha tror ikke disse saftige irske glosene egner seg på KG. Vi vil ikke ha modsamenneskene etter oss. 😅 Ja det tror Cassidy Tvillingene også, vi har fått vår første advarsel alt. Så vi tør nesten bare poste her i chattetrådene nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #1676 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene spiste hver vår digre cheeseburger før vi trente en gang, og da spydde vi godt etterpå.🤢🤢🤮🤮 Huff ja. Jeg kan ikke spise før trening, får så lett sting. 😅😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #1677 Del Skrevet 6. februar 2023 Gullsjakal skrev (1 minutt siden): Helt ok, er bra👍🥰 Ja, godt med luft. Fyrer for kråkene da, men det går bra. Det er har vært svinkaldt så lenge, så deilig i dag🥰 og det blir mildt hele uka. Godt med litt mildere vær. 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #1678 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja det tror Cassidy Tvillingene også, vi har fått vår første advarsel alt. Så vi tør nesten bare poste her i chattetrådene nå. Jeg også. 🥹 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #1679 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Huff ja. Jeg kan ikke spise før trening, får så lett sting. 😅😅 Ja Cassidy Tvillingene får også veldig mye sting hvis vi har spist mye før vi trener. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #1680 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene får også veldig mye sting hvis vi har spist mye før vi trener. Mhm. Og spesielt styrketrening. ☹️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå