AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #61 Skrevet 31. januar 2023 Vi har et toalett som ser ut som et prøverom på en klesbutikk. Åpent nederst ved beina/ leggene og åpent litt over hode. Utenfor toalettet er det en garderobe der folk har garderobeskapene sine, pluss kommer lg går innom regelmessig. Jeg føler ikke akkurat for å bæsje på jobb pga det. Men må jeg så må jeg. Anonymkode: 23d85...6b9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #62 Skrevet 1. februar 2023 Nei, tisser heller ikke på jobb Anonymkode: 011a7...88a
Eva-Lena Skrevet 2. februar 2023 #63 Skrevet 2. februar 2023 Ja, flere ganger. Har egne rom hvor toalettene er i med helt lydtett mellom toalettene. Husker da jeg gikk på skole så hadde vi ett toalett i klasserommet. Veldig lytt for å si det mildt. Det ble faktisk en del odør i rommet da ene i klassen hadde ulcerøs kolitt og gikk på do flere ganger hver dag. Var ikke til å unngå å høre hva som skjedde. Stakkars
Fireflies Skrevet 2. februar 2023 #64 Skrevet 2. februar 2023 Hvis jeg må, så ja. Det er et toalett og jeg går ikke å holder meg unødvendig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå