AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #21 Skrevet 29. januar 2023 Om han en sjelden gang dropper trening fordi han er sliten, ja, men bare for vil ikke som i å sitte hjemme game eller dra på svømming med venner, nei. Var faktisk fredag som var, om han kunne bli med venner i svømmehallen, nei sa jeg du har jo trening, å det har de som spurte deg også. Så videre at husk du har en forpliktelse å stille på trening, og må huske dere er ett helt lag. Han dro selvsagt på trening blid og fornøyd, 4 andre ikke, de ville heller i svømmehallen . Uting syns jeg. Anonymkode: 9639c...c77
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #22 Skrevet 30. januar 2023 Godt å høre at det ikke er bare er vi som forventer at barna i utgangspunktet stiller opp på trening 😌 Anonymkode: ac147...6b7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #23 Skrevet 30. januar 2023 Jeg vokste opp med at man dro hver gang med mindre man var syk eller vi ikke kunne pga andre ting. Er glad for det, for om man først innfører det å skulle kjenne etter om man har lyst så er det veldig mye lettere å ikke ha lyst. Om det ikke er et alternativ så tenker man ikke over så mye at man ikke har lyst fordi det er ikke noe man skal drive å velge om man skal dra eller ikke, om det gir mening. Det var jo som regel morsomt på aktivitet selv om man var litt sliten eller det var litt dårlig vær eller man kanskje hadde litt lyst til å se mer på TV istedet. Ene idretten jeg drev med hadde en del trening utenom sesong jeg ikke likte så godt, men for å gjøre det morsomme i sesong måtte man være med på alt (vinteridrett der vi også drev med en del trening uten snø, typisk styrketrening, jogging osv) Så da dro jeg alltid på det da, var sikkert sunt det Anonymkode: 82f6a...ca0
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #24 Skrevet 30. januar 2023 De skal på trening med mindre de er syke/skadet Anonymkode: 6ebe8...35d 1
Amys Skrevet 30. januar 2023 #25 Skrevet 30. januar 2023 Mine har fått slippe, de eneste gangene de ikke har "hatt lyst" er når de har vært ekstra slitne. Men det er max 1-2 ganger i året liksom. De ville ikke fått lov å dra på f.eks svømmehall istedenfor (men det har heller aldri vært aktuelt).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå