AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Skrevet 29. januar 2023 Do not wash in water, står det. Men hva skjer hvis jeg vasker den, i vann på ullprogram, med litt milo? Er bukse, jakke og vest. Barnedress 😊 Anonymkode: d7cc0...8d4
Mt3 Skrevet 29. januar 2023 #2 Skrevet 29. januar 2023 Mest sannsynlig går det helt fint, pass på å ha minimalt med sentrifugering på. Når det står not wash in water så kan det være papp/papiraktig materiale som er brukt i kragen på dressjakken, så det kan være greit å kjenne etter og heller tørke over jakken med fuktig klut om en mistenker at det kan være det. Men som regel står det slik for at produsenten har brukt materialer som reagerer ulikt på vask, og de da slipper å erstatte noe.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #3 Skrevet 29. januar 2023 Jeg vasker barnas dresser (fra Pascal) i vaskemaskin, ullprogram og milo. Henger opp vest og jakke på kleshenger og henger opp buksen brettet i brettene på snor. Vasket flere ganger og like fine. Jeg vasket også mannen sin dress som han mente ikke var verdt å sende på rens for den begynte å bli slitt, den ble litt mer krøllete og måtte strykes, men gikk helt fint. Han bruker dress på jobb hver dag og har flere han bytter på og vi sender de vanligvis på rens. Anonymkode: 98509...084
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Skrevet 29. januar 2023 Takk for svar, dere! Jeg tok sjansen, det gikk fint, henger til tørk nå. Dressen er fra Pascal, så det var jo litt artig Anonymkode: d7cc0...8d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå