AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #21 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): De skal vel gjøre noen oppgaver ifb utplasseringen, så det bør jo være noe "lærerikt". Poenget er jo å prøve seg i en jobb man kanskje er nysgjerrig på med tanke på valg av videregående skole. Hva er barnet interessert i? Og bidrar ikke lærer til å finne ut hva barnet kunne tenke seg å gjøre? Husker jeg var i barnehage, jeg måtte ringe selv å spørre om utplasseringsplass, men læreren var med på å utforske mulighetene med elevene. Anonymkode: 73e83...9ca Barnehage kan være noe ja. Anonymkode: f1ef4...02b
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #22 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det finnes vel ikke særlig mange arbeidsplasser som plutselig kan ta inn en en ungomdsskole-elev på denne måten. Anonymkode: 2af86...110 Jo det gjør det Anonymkode: f2676...655
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #23 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for svar. Jeg er enig om at de bør finne noe selv. Drar de innom forskjellige plasser å spørr direkte? Anonymkode: f1ef4...02b Dro innom selv Anonymkode: f2676...655
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #24 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo det gjør det Anonymkode: f2676...655 Det er ikke "bare bare" å plassere en tenåring uten utdannelse eller arbeidserfaring rett inn i en god del jobber. Anonymkode: 2af86...110
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #25 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ikke "bare bare" å plassere en tenåring uten utdannelse eller arbeidserfaring rett inn i en god del jobber. Anonymkode: 2af86...110 Nå skal de ikke ut i jobb, de skal gjerne skygge andre som er i jobb og eventuelt bidra der de kan. Selvsagt er det ikke bare å bli med en kirurg å skygge han, men det er da flust med andre jobber innenfor helse man kan være innom for å få en liten pekepinn på hva arbeidet i helsesektoren går ut på. Anonymkode: 73e83...9ca 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå