Gå til innhold

Utplassering i bedrift

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De skal vel gjøre noen oppgaver ifb utplasseringen, så det bør jo være noe "lærerikt". Poenget er jo å prøve seg i en jobb man kanskje er nysgjerrig på med tanke på valg av videregående skole. Hva er barnet interessert i? Og bidrar ikke lærer til å finne ut hva barnet kunne tenke seg å gjøre? Husker jeg var i barnehage, jeg måtte ringe selv å spørre om utplasseringsplass, men læreren var med på å utforske mulighetene med elevene. 

Anonymkode: 73e83...9ca

Barnehage kan være noe ja. 

Anonymkode: f1ef4...02b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det finnes vel ikke særlig mange arbeidsplasser som plutselig kan ta inn en en ungomdsskole-elev på denne måten. 

Anonymkode: 2af86...110

Jo det gjør det

Anonymkode: f2676...655

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk for svar. Jeg er enig om at de bør finne noe selv. Drar de innom forskjellige plasser å spørr direkte?

Anonymkode: f1ef4...02b

Dro innom selv

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jo det gjør det

Det er ikke "bare bare" å plassere en tenåring uten utdannelse eller arbeidserfaring rett inn i en god del jobber.   

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er ikke "bare bare" å plassere en tenåring uten utdannelse eller arbeidserfaring rett inn i en god del jobber.   

Nå skal de ikke ut i jobb, de skal gjerne skygge andre som er i jobb og eventuelt bidra der de kan. Selvsagt er det ikke bare å bli med en kirurg å skygge han, men det er da flust med andre jobber innenfor helse man kan være innom for å få en liten pekepinn på hva arbeidet i helsesektoren går ut på. 

Anonymkode: 73e83...9ca

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...