Gå til innhold

Vil møtes igjen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis en mann sier han vil møtes igjen, skal man stole på det? Magefølelsen sier meg noe annet, men jeg spurte ikke, han bare sa det. Vært på 1 date.

Anonymkode: 9d44c...b28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja hvis jeg forsto deg rett så kan du jo tro på det hvis han lager en avtale med sted og tid ett sted. Hvis ikke så sier mannfolk mye rart de ikke gjennomfører da. Så følg med på hva han gjør nå etter han har sagt han vil møtes igjen så får jo han ordne det da. Er han interessert så gjør han det gledelig. 

Anonymkode: dd952...d5b

Skrevet

Umulig å vite, og vanskelig å anta uten kontekst.

Sa han "snakkes!" i det dere var ferdig med daten, er det jo litt tvetydig og kan hende han bare ville vekk.

Sa han at han ville møtes over melding i ettertid, vil jeg tro han ønsker å møte deg igjen.

Kan du ikke bare spørre han?

Anonymkode: d661e...c4f

Skrevet

Min erfaring er at man stort sett kan det, de mener det når de sier det. Men det betyr ikke nødvendigvis at de mener det en uke senere. Men hvis du har lyst til å møte han igjen så er det jo bare å foreslå å møtes? Da får du jo et ja eller nei. Verre er det ikke.

Anonymkode: 258d8...0c8

Skrevet

Hvis han sier han vil møtes igjen, så vil han vel det. Jeg hadde tatt det som en selvfølge at han snakket sant om det. 

Skrevet

Han sa det på slutten av daten, uten at jeg spurte. Men jeg tenker han ikke mente det, og heller ikke hørt noe mer. 

ts

Anonymkode: 9d44c...b28

Skrevet

Prøv å lage ny avtale så finner du det ut.

Skrevet

Min erfaring er at dersom en mann ønsker å treffes igjen vil han ikke bare si det, men vil også følge opp med en bekreftende mld mellom møtene. Uansett hva mannen er på jakt etter..  

Hvorfor spør du ham ikke selv? Kanskje han venter på initiativ fra deg, hva svarte du da han sa han ville se deg igjen?

Anonymkode: 31cf3...043

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...