Gjest Lilleulv Skrevet 19. desember 2005 #1 Skrevet 19. desember 2005 (endret) på ebay: There's a Problem with Your Browser Warning The browser you are using is rejecting cookies. nei nei nei, cookies er aktivert som bare det i min browser hva skjer a? *vil bestille* Endret 19. desember 2005 av Lilleulv
Gjest Lilleulv Skrevet 19. desember 2005 #2 Skrevet 19. desember 2005 ok, det funker visst i 1 av 5 tilfeller, så fikk det til til slutt Første gang jeg handler på eBay, og nå får jeg beskjed om "Please enter a valid shipping and handling cost"... huh? sier jeg da... hva skal jeg fylle ut der da?
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #3 Skrevet 19. desember 2005 ok, det funker visst i 1 av 5 tilfeller, så fikk det til til slutt Første gang jeg handler på eBay, og nå får jeg beskjed om "Please enter a valid shipping and handling cost"... huh? sier jeg da... hva skal jeg fylle ut der da? ← Står det ikke, skal du spørre selger. Det står en link under "boksen" (regningen) som heter - Request total from seller -.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #4 Skrevet 19. desember 2005 ok, det funker visst i 1 av 5 tilfeller, så fikk det til til slutt Første gang jeg handler på eBay, og nå får jeg beskjed om "Please enter a valid shipping and handling cost"... huh? sier jeg da... hva skal jeg fylle ut der da? ← Kontakt selgeren og spør. Det er opp til selgeren hvor mye de vil ta i porto/ekspedisjonsgebyr. Derfor lønner det seg ALLTID å spørre om porto før man byr. Det er nok av dem som tilsynelatende selger billige varer og tar igjen tapet på å sette skyhøye portokostnader.
Gjest gjest1 Skrevet 20. desember 2005 #5 Skrevet 20. desember 2005 Spør alltid om porto(dersom det ikke står) før du byr. Da slipper du noen ubehagelige overraskelser dersom du vinner auksjonen. Byr du, så er du forpliktet til å gjennomføre handelen dersom du vinner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå