AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #1 Del Skrevet 27. januar 2023 Idag funket plutselig ikke gassen midt i E6. Jeg måtte ta på nødlysene og stoppe bilen. Skrudde motoren av og på , og så plutselig startet den. Leste om error feilen Error in the electric driving system: Noen som har vært borti lignende? Det sto at jeg kunne kjøre videre når det oppstår. Det skjedde to ganger, siste gangen funket den som normalt. Trygt å kjøre den? Den har ikke service før om 2 uker. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 067e4...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. januar 2023 #2 Del Skrevet 28. januar 2023 Få tak i en feilkodeleser på Biltema og les ut feilen og søk på nett elektrisk gasspedal mest sannsynligvis fukt ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. januar 2023 #3 Del Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Idag funket plutselig ikke gassen midt i E6. Jeg måtte ta på nødlysene og stoppe bilen. Skrudde motoren av og på , og så plutselig startet den. Leste om error feilen Error in the electric driving system: Noen som har vært borti lignende? Det sto at jeg kunne kjøre videre når det oppstår. Det skjedde to ganger, siste gangen funket den som normalt. Trygt å kjøre den? Den har ikke service før om 2 uker. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 067e4...730 Er mye datafeil på disse bilene, samt at jeg vet om et par tilfeller hvor regenereringssystemet har hatt feil i komponenter. Tviler på at det er noe særlig problem å kjøre, da skulle bilen gått i limp/safety modus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå