AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #21 Skrevet 27. januar 2023 Maleficenta skrev (2 minutter siden): ja sikkert. ?? Nei jeg kaller ikke fikk stygge ting Anonymkode: 38975...ce7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #22 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ?? Nei jeg kaller ikke fikk stygge ting Anonymkode: 38975...ce7 Folk* Anonymkode: 38975...ce7
Maleficenta Skrevet 27. januar 2023 #23 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ?? Nei jeg kaller ikke fikk stygge ting Anonymkode: 38975...ce7 jeg bare kjøper ikke at han sa dette til deg når du kommer med den opplysningen først nå
Gjest Bombasi Skrevet 27. januar 2023 #24 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): TS her, det som også gjorde alt irriterende, var at han ble megasur, kalte meg dum og at han aldri skulle møtt meg osv.....liksom...hæ? For mye overreagering synes jeg....jeg kaller aldri folk dumme.... Anonymkode: 38975...ce7 Kan jeg spørre deg om du har det bra og blir godt behandlet ellers i forholdet? Eller er dette normal atferd fra mannen?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #25 Skrevet 27. januar 2023 Maleficenta skrev (2 minutter siden): jeg bare kjøper ikke at han sa dette til deg når du kommer med den opplysningen først nå ?? Jeg lyver ikke Anonymkode: 38975...ce7
Maleficenta Skrevet 27. januar 2023 #26 Skrevet 27. januar 2023 Bombasi skrev (Akkurat nå): Kan jeg spørre deg om du har det bra og blir godt behandlet ellers i forholdet? Eller er dette normal atferd fra mannen? han brant seg på gloheit olje. man kan si mye rart når man er i store smerter 3
Gjest Bombasi Skrevet 27. januar 2023 #27 Skrevet 27. januar 2023 Maleficenta skrev (Akkurat nå): han brant seg på gloheit olje. man kan si mye rart når man er i store smerter Ja, var derfor jeg spurte om reaksjonen var et engangstilfelle eller om denne type reaksjon skjer ofte.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #28 Skrevet 27. januar 2023 Bombasi skrev (1 minutt siden): Kan jeg spørre deg om du har det bra og blir godt behandlet ellers i forholdet? Eller er dette normal atferd fra mannen? Bombasi skrev (1 minutt siden): Kan jeg spørre deg om du har det bra og blir godt behandlet ellers i forholdet? Eller er dette normal atferd fra mannen? Det er akkurat dette, jeg vet ikke om dette er tolerant oppførsel fra hans side, redd hans trend vil fortsette Anonymkode: 38975...ce7
Mumia Skrevet 27. januar 2023 #29 Skrevet 27. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er akkurat dette Anonymkode: 38975...ce7 Endret 27. januar 2023 av Mumia
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #30 Skrevet 27. januar 2023 Det er slik han er, når ting skjer så skremmer han meg Anonymkode: 38975...ce7
Gjest Bombasi Skrevet 27. januar 2023 #31 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er akkurat dette, jeg vet ikke om dette er tolerant oppførsel fra hans side, redd hans trend vil fortsette Anonymkode: 38975...ce7 Vanskelig å kommentere videre når du ikke svarer på spørsmålet. Men hvis dette er en atypisk reaksjon fra hans side så er det ingen grunn til å krisemaksimere basert på en enkelthendelse. Hvis lignende skjer ofte eller kommer til å skje ofte videre, så bør noen alarmklokker ringe hos deg. For øvrig synes jeg at hele saken individuelt sett er en storm i et vannglass.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #32 Skrevet 27. januar 2023 Bombasi skrev (1 minutt siden): Vanskelig å kommentere videre når du ikke svarer på spørsmålet. Men hvis dette er en atypisk reaksjon fra hans side så er det ingen grunn til å krisemaksimere basert på en enkelthendelse. Hvis lignende skjer ofte eller kommer til å skje ofte videre, så bør noen alarmklokker ringe hos deg. For øvrig synes jeg at hele saken individuelt sett er en storm i et vannglass. Hvorfor skal alarmklokkene ringe da ...? Anonymkode: 38975...ce7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #33 Skrevet 27. januar 2023 Bombasi skrev (2 minutter siden): Vanskelig å kommentere videre når du ikke svarer på spørsmålet. Men hvis dette er en atypisk reaksjon fra hans side så er det ingen grunn til å krisemaksimere basert på en enkelthendelse. Hvis lignende skjer ofte eller kommer til å skje ofte videre, så bør noen alarmklokker ringe hos deg. For øvrig synes jeg at hele saken individuelt sett er en storm i et vannglass. Han skremmer meg når ting skjer, han har oppført seg slik mang en gang før når uventede ting skjer Anonymkode: 38975...ce7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #34 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Han skremmer meg når ting skjer, han har oppført seg slik mang en gang før når uventede ting skjer Anonymkode: 38975...ce7 Men da må du finne ut om du ønsker å ha det slik, eller om du heller vil gjøre det slutt. Uavhengig av hvem som burde vasket toastjernet. Anonymkode: a4b1e...f7c 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #35 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje voksne mennesker burde sjekke ting før de taes i bruk da?? Anonymkode: 38975...ce7 Kanskje voksne mennesker burde vaske ting etter seg? Det er tydelig at du allerede har bestemt deg for at du har rett og han tar feil og du er overhodet ikke interessert i å høre på andres innspill. Du spør om situasjonen er urettferdig, men det er ikke et spørsmål du egentlig vil ha svar på. Du vil bare ha 100% støttende innlegg og vil ikke på noen måte ta inn over deg at det er du som gjorde noe galt her. Du virker svært umoden. Anonymkode: 183d5...d52 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #36 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kanskje voksne mennesker burde vaske ting etter seg? Det er tydelig at du allerede har bestemt deg for at du har rett og han tar feil og du er overhodet ikke interessert i å høre på andres innspill. Du spør om situasjonen er urettferdig, men det er ikke et spørsmål du egentlig vil ha svar på. Du vil bare ha 100% støttende innlegg og vil ikke på noen måte ta inn over deg at det er du som gjorde noe galt her. Du virker svært umoden. Anonymkode: 183d5...d52 Feil- jeg vil vite hvem det er sin feil! Anonymkode: 38975...ce7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #37 Skrevet 27. januar 2023 Jeg bruker bakepapir i toastjernet, ble så lei av å vaske det. Og jo, det var din skyld. Anonymkode: f36ee...7b0
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #38 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Feil- jeg vil vite hvem det er sin feil! Anonymkode: 38975...ce7 Det er din feil at du ikke vasket etter deg. Anonymkode: a4b1e...f7c 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #39 Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Feil- jeg vil vite hvem det er sin feil! Anonymkode: 38975...ce7 Det er din feil. Fyren brant seg på olje, og du går i forsvar fordi han ikke har passet på at du gjør jobben din. Anonymkode: f4f2d...be3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå