Gå til innhold

Bra app for logging av vekt i øvelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en app som kan brukes til å logge fremgangen min på trening. Jeg vil gjerne kunne legge inn øvelsene, og så logge antall reps og vekt. 

Hadde vært en super bonus med loggemulighet for intervalltreningen også, altså registrert puls og km/t. 

Noen som har tips? :)

Anonymkode: 3528d...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg leter etter en app som kan brukes til å logge fremgangen min på trening. Jeg vil gjerne kunne legge inn øvelsene, og så logge antall reps og vekt. 

Hadde vært en super bonus med loggemulighet for intervalltreningen også, altså registrert puls og km/t. 

Noen som har tips? :)

Anonymkode: 3528d...f61

Brukte Jefit før, synes den var bra :) Nå bruker jeg penn og papir da jeg finner det mindre distraherende og lettere å frilogge avvik (som det er mange av) :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (6 timer siden):

MyFitnessPal er bra :) 

 

Jeg finner ingen funksjon for logging av øvelser og tyngde på vektene? Kosthold trenger jeg ikke hjelp med, og jeg skal ikke ned i vekt. 

Anonymkode: 3528d...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandum.PT skrev (7 timer siden):

Brukte Jefit før, synes den var bra :) Nå bruker jeg penn og papir da jeg finner det mindre distraherende og lettere å frilogge avvik (som det er mange av) :) 

Jeg logger direkte på whiteboard på treningssenteret, men vil helst ha det digitalt til etterbruk. Det trenger ikke være ekstremt nøye, jeg trener meg opp etter mange års sykdom, så starter på absolutt nullpunkt. 😅

Har et enkelt helkroppsprogram, så det viktigste for meg er noe jeg kan bruke for å huske forrige økts vekt siden jeg øker veldig fort i styrke. 

Sjekker ut Jefit nå, ser ok ut, men vet du hva markløft med stang heter på engelsk? Jeg finner det ikke i listene. :)

Anonymkode: 3528d...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg logger direkte på whiteboard på treningssenteret, men vil helst ha det digitalt til etterbruk. Det trenger ikke være ekstremt nøye, jeg trener meg opp etter mange års sykdom, så starter på absolutt nullpunkt. 😅

Har et enkelt helkroppsprogram, så det viktigste for meg er noe jeg kan bruke for å huske forrige økts vekt siden jeg øker veldig fort i styrke. 

Sjekker ut Jefit nå, ser ok ut, men vet du hva markløft med stang heter på engelsk? Jeg finner det ikke i listene. :)

Anonymkode: 3528d...f61

Deadlift 😊

Høres bra ut!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg finner ingen funksjon for logging av øvelser og tyngde på vektene? Kosthold trenger jeg ikke hjelp med, og jeg skal ikke ned i vekt. 

Anonymkode: 3528d...f61

Beklager jeg leste ikke tydelig ;) My bad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg bruker Strong, fornøyd med den!

Anonymkode: 23f94...ac4

Samme her! Veldig fornøyd 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elysian skrev (2 timer siden):

Samme her! Veldig fornøyd 

Ja, strong er en utrolig god app! 

Anonymkode: 377ef...cb7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det nesten ut som jeg må prøve Strong her, kanskje jeg kan droppe penn og papir??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så dumt at de appene logger tid og at man må starte og stoppe hele tiden. Kan overkjøre selvfølgelig, men kunne tenkt meg noe enklere der det er mulig å logge vekt og så se statistikk og historikk. 

Anonymkode: 03b02...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...