Annevenn Skrevet 19. desember 2005 #1 Skrevet 19. desember 2005 Jeg vil gjerne kjøpe noe "musikk-medium" til kjæresten min, som reiser mye. Han ønsket seg "en ipod for eksempel", til å ha med seg når han flyr i inn- og utland. Men hvis ikke jeg tar helt feil, finnes det jo andre typer enn ipod...? Hva er "best", mhp lagringskapasitet, pris, og ikke minst med tanke på fremtiden (er vel ikke så lett å spå, men...) Kan noen hjelpe? Jeg er helt grønn på sånne ting!
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #2 Skrevet 20. desember 2005 Jeg har en Creative zen micro og er kjempefornøyd! Lett å bruke, god lyd, stor kapasitet og fint design. Plass til 6 GB, pris 2000. Anbefales!
Saga Skrevet 21. desember 2005 #3 Skrevet 21. desember 2005 Jeg har Creative Zen Sleek, 20 GB, 2300 kr. Kjøpte pga at jeg så test og lyden var mye bedre enn på Ipod, men den er ikke så handy å ha med seg. Den er litt for bred og ca tung. Dessuten er det et herk med de ledningene når man skal overføre musikk. Om han skal reise mye så anbefaler jeg Ipod.
Annevenn Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2005 Og hvor kjøper man slike ting, forresten? Takk for gode forslag, skal ta en tur i dag og se på de!
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #5 Skrevet 21. desember 2005 Jeg kjøpte min Creative zen micro på expert. Alle slike butikker har de (Elkjøp, Lefdal, Expert osv)
Catzy Skrevet 22. desember 2005 #6 Skrevet 22. desember 2005 Hvis du er i nærheten av Oslo, så har du Digital Impuls og Datakjeden (gamle Komplett) i Møllergata. Datakjeden finner du også på Stovnersenteret. Se flere utsalg på http://www.datakjeden.no/. Jeg har en Creative Zen Touch som er litt over et år. Veldig fornøyd med den. Kanskje litt større og mer klumpete enn en iPod, men en del rimeligere og mye bedre batteritid. Ville kjøpt Zen Sleek i dag, siden den har radio. Catzy
Gjest gjest1 Skrevet 22. desember 2005 #7 Skrevet 22. desember 2005 Jeg så denne fra sony i dag, sinnsykt lekker, mye finere enn på bildet, masse plass! Sånn har jeg plutselig lyst på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå