AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #21 Del Skrevet 27. januar 2023 Støtter Kublakan.no, klarte å klatre meg til en 3er på skriftlig som privatist (uten undervisning osv). Anonymkode: 31f62...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #22 Del Skrevet 27. januar 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Takk til dere som motiverer meg. Hvor mange timer burde jeg bruke på disse fagene daglig? Har bestilt 5 ukers ferie med familie i feb. Så mye av tiden går til det også. Får ikke lest ordentlig før i mars. Eksamen er kanskje i mai? Har da 2 mnd på meg. Tror dere det er nok for en som ikke er så flink fra før??? Ts Anonymkode: 40178...daa Om du har ferie så kan du vel bruke deler av den til å lese på? F.eks sette av 2 timer hver dag? Det må vel være lettere å få lest i ferien enn når du er i jobb? Anonymkode: fc351...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #23 Del Skrevet 27. januar 2023 Dette innlegget skal jeg vise min sønn som går 2 året pp vgs og er skolelei. Er viktig å fullføre Anonymkode: d9eb0...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #24 Del Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette innlegget skal jeg vise min sønn som går 2 året pp vgs og er skolelei. Er viktig å fullføre Anonymkode: d9eb0...e5c Det må du gjøre😥😥😥 Ts Anonymkode: 40178...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #25 Del Skrevet 27. januar 2023 Hei alle sammen. Skrev litt feil...det er norsk matte og historie jeg må ta opp og ikke engelsk TS Anonymkode: 40178...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #26 Del Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kan du ikke søke høyere utdanning på grunnlag av realkompetanse? Anonymkode: 7fb2f...b6a Jeg snakket med BI. Spurte om å få komme inn på økonomi og admin, men de sa at det ikke er mulig med realkompetanse Ts Anonymkode: 40178...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #27 Del Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kunne du søkt om vurdering på realkompetanse? https://www.samordnaopptak.no/info/opptak/opptak-uhg/andre-veier-til-opptak/realkompetanse/index.html Anonymkode: 0b37b...614 Jeg snakket med BI. Spurte om å få komme inn på økonomi og admin, men de sa at det ikke er mulig med realkompetanse Ts Anonymkode: 40178...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #28 Del Skrevet 28. januar 2023 Create skrev (23 timer siden): Sinus sine nettsider har alt du trenger av undervisningsmateriell til å bestå matten, helt gratis. Kublakan.no er alt du trenger for å bestå norsk. Stort fag, så du trenger litt tid til det. Hvor kan jeg lese for å bestå historie? Anonymkode: 40178...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå