Gå til innhold

Hva synes du om dette kjøkkenet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.1.2023 den 19.13):

Vi skal pusse opp og er litt lei hvite kjøkken… 

https://www.hth.no/kjoekken/kjoekkendesign/stockholm/?gclid=EAIaIQobChMIgfWGs-rl_AIV2YXVCh3ZEArmEAAYASAAEgI2MvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Tanker? Blir kanskje fort lei fargen?

Anonymkode: 225a0...4d9

helt ok.

hvis dere liker dette, så er  det vel bare å kjøre på`? det er jo tross alt dere som skal bo der, så hvorfor bry seg om hva noen tilfeldige folk på ett debatt-forum på Internett mener?  

Anonymkode: 08300...a92

Skrevet

Jeg liker det. Det er tidløst og lett å holde rent.

Anonymkode: bb2b3...54d

Skrevet

Jeg likte det, men jeg er mer fan av kjøkkenfronter man ser er av treverk. Enten eik, eller noe mørkere der treverket skinner gjennom, helt brunt. Men jeg hadde ikke sagt nei til en bolig som hadde det HTH kjøkkenet heller, det var helt ok.

Hvite kjøkken er egentlig litt ut. Men det har vært standarden i mange år, så det henger med enda. Men siden det er så "vanlig", er det fremdeles mange som velger hvitt kjøkken, eller farge som den på bildet som ser mørkt kremfarget ut (ikke så sterilt som rent hvitt).

Skrevet

Selv om jeg liker kjøkkenfargen, så liker jeg ikke resten. Dvs jeg ville valgt en lys benkeplate, men ei plate som ikke er helt hvit og ensfarget. Mer spennende vask/kran, og kanskje også profilerte fronter. For akkurat dette kjøkkenet syns jeg ser litt kjedelig ut, men selve fargen; tommel opp :) 

Anonymkode: 38dd0...4d1

Skrevet

Fin farge :)

Ikke sånn wow-kjøkken, men har kanskje noe med at jeg ikke likte flisene eller ventilatoren, ville kanskje hatt sorte knotter og en litt mer spennende vask og benkeplate osv. Men selve fargen/frontene synes jeg var fint. 

Anonymkode: 53a09...5e9

Skrevet

Jeg måtte se nøye på bildene før jeg så at det ikke var en variant av naturhvit... Det er jo så nøytralt som du får det uten å være hvitt, så jeg ser ikke helt at det er noe man blir lei av fordi fargen er så utpreget. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Fint det kanskje litt enkelt 🙂

Skrevet

Likte kjøkkenet veldig godt, bortsett fra flisene, de var grusomme. 

Anonymkode: d9390...a38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...