Gå til innhold

Hva synes du om dette kjøkkenet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror dere går fort lei. Siden dere er lei hvitt så hadde jeg gått enda lenger bort fra hvitt. I kjøkkensammenheng synes jeg nesten denne fargen så litt "skitten" ut.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (1 minutt siden):

Jeg tror dere går fort lei. Siden dere er lei hvitt så hadde jeg gått enda lenger bort fra hvitt. I kjøkkensammenheng synes jeg nesten denne fargen så litt "skitten" ut.

Var å så den utstilt i dag, og fargen er egentlig mørkere enn på bildene. Mocca-farget. Veldig i tvil, men kanskje vi skulle vurdere noe annet ja. Lys eik eller noe 😊

Anonymkode: 225a0...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den veldig godt. Varm og nøytral tone.

 

Anonymkode: 63600...646

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var å så den utstilt i dag, og fargen er egentlig mørkere enn på bildene. Mocca-farget. Veldig i tvil, men kanskje vi skulle vurdere noe annet ja. Lys eik eller noe 😊

Anonymkode: 225a0...4d9

Ahh, ja det kan jeg skjønne. Er ofte overdrevent sterkt lys på slike bilder. Jeg tenker at når dere er i tvil så bør dere kikke en stund til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lys eik selv, og elsker det. Men jeg synes dette kjøkkenet var diskret og tidløst, og tror ikke dere går lei med det første. Litt vanskelig å se fargetonen på bilder, men hvis det ikke går for mye mot gult eller rødt, så passer det med alle veggfarger også. Jeg sier gå for det!

Anonymkode: 8ea6e...86d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det her tror jeg dere ikke blir lei. Det var tidløst, enkelt og fint. Elsker «naturfarger», de fargene blir man aldri lei og kommer igjen og igjen. 

Anonymkode: 01fb3...1af

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke dere går lei. Fargen er såpass nøytral og dempet at den vil fungere til det meste. Jeg skal male kjøkkenfrontene mine i lignende farge, bare en litt annen tone. Lys benkeplate, lyse fliser, blir et flott og luftig kjøkken med mer varme enn et kjedelig hvitt kjøkken. 

Anbefaler å gå for en farge som er lett å jobbe med. Dvs som vil harmonere med farger flest, og som vil fungere i lyset i din bolig. 

Anonymkode: 38dd0...4d1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som noe man har på hybel eller i en utleieleilighet i et ikke så dyrt område. Ser skikkelig kjipt ut.

Anonymkode: e9f7f...ecc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte det faktisk veldig godt - var bare ikke så fan av flisene. Men dette er et kjøkken som hadde harmonert godt i vårt hjem med våre farger. Jeg ville bare endret småting for å sette vårt preg på det (erstattet kromdetaljer feks). 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommel opp fra meg. Likte fargen, bra at den er litt mørkere enn på bildene, og den er tidløs.

Gå for den, du, det er dere som skal bo der, og det blir fint. Jeg er så lei av hvite (og sorte) kjøkken...

 

 

Anonymkode: c483e...df9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde trodd det var et rimelig kjøkken hvis jeg så det.. ikke hth. Men det viktigste er jo hva du synes. Du virker dog usikker på hva du synes selv, så hadde ikke kjøpt det 😅 Finn noe du elsker! 

Anonymkode: e6aa1...dc3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser de har trikset i hjørnet på bildene. Har dere en lignende hjørne hjemme hos dere? Eller tenkte dere å bygge en slik?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fargen er kjempefin. Vi skal ha den på overskap og samme farge på veggen bak og taket.

Eik er på vei ut, så det hadde jeg ikke valgt. 

Anonymkode: a97ac...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat bestilt dette kjøkkenet. Ville ikke ha lakk, og dette skal være enkelt å vaske og vedlikeholde. Gleder meg til det kommer. 

Anonymkode: ffb89...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schmuhu skrev (1 time siden):

Ser de har trikset i hjørnet på bildene. Har dere en lignende hjørne hjemme hos dere? Eller tenkte dere å bygge en slik?

 

Nei, ingen hjørner. Skal ha kjøkken på en vegg+øy. Synes kjøkkenet var mye finere i virkeligheten enn på bildene..

 

ts

Anonymkode: 225a0...4d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...