Elle Melle Skrevet 19. desember 2005 #1 Skrevet 19. desember 2005 Jeg har kjøpt kapittel 2 av Samost, men kommer ikke forbi første brett... Noen som kan være så greie å fortelle meg hva jeg skal gjøre når jeg har kommet meg ned fra den masten? Jeg ser jo at jeg kan flytte på den lille billen, og trykke på blomsten, men der stopper det gitt. HJÆLP? :klø:
jordbær Skrevet 20. desember 2005 #2 Skrevet 20. desember 2005 Jeg har kjøpt kapittel 2 av Samost, men kommer ikke forbi første brett... Noen som kan være så greie å fortelle meg hva jeg skal gjøre når jeg har kommet meg ned fra den masten? Jeg ser jo at jeg kan flytte på den lille billen, og trykke på blomsten, men der stopper det gitt. HJÆLP? :klø: ← Er det treet du snakker om? Flytt den grønne billen til det treet du sitter fast i, så gnager den billen deg løs.
Elle Melle Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2005 Nei, det var i kapittel to, det man må betale for. Klarte det til slutt, men den andre delen var en del vanskeligere enn den første ja... Kjempeartig! Dessverre er jeg ferdig nå.
jordbær Skrevet 20. desember 2005 #4 Skrevet 20. desember 2005 Uffja"! Kan visst kjøpe del to.. Men den skulle være mindre enn gratisdelen..
Gjest gjest1 Skrevet 20. desember 2005 #5 Skrevet 20. desember 2005 Hva er dette? Kan man spille på nett?
jordbær Skrevet 20. desember 2005 #6 Skrevet 20. desember 2005 Japp. Oppfølgern til 1-ern;) http://www.samorost2.net/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå