Gå til innhold

Batterier i vann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er to adresser i nærmiljøet som har fått litt elektronikk av meg, litt for fun og litt fordi det neppe bør kastes i restavfallet. I hvert fall ikke batterier. 

Den ene adressen har fått litt større ting, blant annet to tastaturer. Husker ikke hva annet jeg har lagt igjen hos dem, oppå søppelkasser. Den andre adressen har fått batterier, som jeg har lagt på en tredings under postkassene. Skulle legge et par batterier der igjen, og så ser jeg at de har lagt en plastboks der, med batteriene jeg har lagt løst der før. Bare la batteriene i boksen sammen med de andre. De vil nok se at det blir flere og flere batterier. Det er vann i denne boksen, som må skyldes regnvær. Hvor bra er det at det ligger batterier i en boks med vann? AA-batterier.

Anonymkode: a4b68...34a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg regner med dette er trolling der meningen er at vi skal hisse oss opp over at du påstår at du kaster spesialavfallet ditt hos naboene. Kjempemorsomt...

Anonymkode: 74b19...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg regner med dette er trolling der meningen er at vi skal hisse oss opp over at du påstår at du kaster spesialavfallet ditt hos naboene. Kjempemorsomt...

Anonymkode: 74b19...540

Det er faktisk sant. Litt for fun og litt for å slippe å forholde meg til dette avfallet. Litt komisk med plastboksen. Når jeg tenker meg om er det vel to postkasser der, så det er mulig at de som har lagt ut boksen tror at det er naboens batterier.

Anonymkode: a4b68...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...