Gå til innhold

Klam og svett i hendene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så og si nesten alltid klam og svett i hendene. Dette er utrolig plagsomt. Ble sammen med en for et par dager siden, og da han ville holde handa mi kommenterte han at jeg var svett i hånda, og jeg skyldte bare på at det var så varmt...

Nå gruer jeg meg til neste gang han kommer....Har mistet en på grunn av dette. Jeg turte jo aldri ta i han da jeg alltid var svett i hendene, og han trodde automatisk at jeg ikke var interessert i ham, noe jeg virkelig var!

Hva skal jeg gjøre, er det andre som plages med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir også lett klam i hendene, uten noen spesiell grunn, men om jeg er nervøs blir det selvfølgelig bare verre. Noe som i det minste hjelper litt for meg er å ikke bruke krem i håndflatene. Har også prøvd Yerka (gjør et lite søk her inne, det finnes utallige tråder) - er veldig godt fornøyd med den til brukt i armhulene, men i håndflatene har den ikke like god effekt ettersom jeg vasker hendene så mange ganger i løpet av dagen. Vet ikke helt hva som ellers kunne hjelpe, eller hvorfor jeg blir klam i det hele tatt. Som regel er jeg jo ikke nervøs, det kommer bare hvis håndflatene ikke får luft, som hvis jeg f.eks. holder et eller annet. Kan til tider være ganske plagsomt, jeg får jo så dårlig grep og glipper ting.

Jeg har forresten også hatt en kjæreste som var mer plaget av dette enn meg, og det brydde meg ikke en døyt. Synes ikke kjæresten din heller skal bry seg om det. :icon_smile: Hvis du blir gående og tenke veldig mye på dette blir det i hvert fall ikke noe bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...