AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #1 Del Skrevet 24. januar 2023 Vi tenker å reise i juni, så forhåpentligvis er det ikke så mye folk og kø da. Legoland er jo hovedaktiviteten, men barna vil definitivt til badelandet i Lalandia også. Det blir de to aktivitetene på turen. 2 dager legoland og 2 i badeland? Eller holdet det med 1,5 dag på hver? Noen tanker? Vi får ikke tid til noe ankomstdag/avreisedag. Anonymkode: b5101...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #2 Del Skrevet 24. januar 2023 Hvor gamle er barna? Jeg tenker at for litt store barn (over 8?) holder det med 1,5 dager hvert sted mens det er viktigere å ikke ha det travelt for de små. Anonymkode: b954a...3d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3 Del Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor gamle er barna? Jeg tenker at for litt store barn (over 8?) holder det med 1,5 dager hvert sted mens det er viktigere å ikke ha det travelt for de små. Anonymkode: b954a...3d2 Barna er 3 og 6. Anonymkode: b5101...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 24. januar 2023 #4 Del Skrevet 24. januar 2023 (endret) Kanskje en dag hvert sted og to dager for å gjøre noe annet? Danmark har mye mer å by på enn slike parker. Flott byer, slott, klittene, badestrender, Himmelbjerget, mange fine små landsbyer. Endret 24. januar 2023 av aksase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #5 Del Skrevet 24. januar 2023 aksase skrev (6 minutter siden): Kanskje en dag hvert sted og to dager for å gjøre noe annet? Danmark har mye mer å by på enn slike parker. Flott byer, slott, klittene, badestrender, Himmelbjerget, mange fine små landsbyer. Takk for tips, ungene er litt for små til at det er interessant "å gå og titte", det må liksom skje noe. Men kanskje når de blir eldre Anonymkode: b5101...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 24. januar 2023 #6 Del Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Takk for tips, ungene er litt for små til at det er interessant "å gå og titte", det må liksom skje noe. Men kanskje når de blir eldre Anonymkode: b5101...06a Jeg vet ikke hvor dere skal bo, men Jesperhus Blomsterpark er en opplevelse for både voksne og barn. Sjekk den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #7 Del Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Vi tenker å reise i juni, så forhåpentligvis er det ikke så mye folk og kø da. Legoland er jo hovedaktiviteten, men barna vil definitivt til badelandet i Lalandia også. Det blir de to aktivitetene på turen. 2 dager legoland og 2 i badeland? Eller holdet det med 1,5 dag på hver? Noen tanker? Vi får ikke tid til noe ankomstdag/avreisedag. Anonymkode: b5101...06a Anbefaler Legohouse (Billund) 1 hel dag hvis barna klarer å bygge litt. Hvis Legohouse ikke er aktuelt, så tenker jeg Legoland 2 dager og Lalandia 1 dag er fint. Men jeg ville prioritert Legohouse 1 dag hvis barna klarer å bygge litt. Anonymkode: 773ab...8c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 24. januar 2023 #8 Del Skrevet 24. januar 2023 aksase skrev (40 minutter siden): Kanskje en dag hvert sted og to dager for å gjøre noe annet? Danmark har mye mer å by på enn slike parker. Flott byer, slott, klittene, badestrender, Himmelbjerget, mange fine små landsbyer. Barna er 3 og 6. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #9 Del Skrevet 24. januar 2023 Jeg ville ikke delt opp med 1,5 dager på hvert sted. Hva foretrekker barna? jeg ville brukt to dager i Legoland og en dag på badelandet (husker ikke hva det heter). Lalandia (altså badelandet) er utrolig støyende og slitsomt. Ett par timer holder, og mine barn ville ikke orket en aktivitet verken før eller etter legoland eller badelandet. hvor skal dere sove? Legoland holliday village er supert, men selve Lalandia er også fint. Når dere først er der, så er Lego House absolutt verdt en tur innom også, i alle fall for seksåringen. Holliday village har store, flotte lekeplasser. Selvom Lalandia også har lekeland, bowling, minigolf etc, ville jeg nok valgt å sove i en ninjago hytte i legoland holliday village. Anonymkode: 0ab68...db3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 24. januar 2023 #10 Del Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): men selve Lalandia er også fint Vi leide en hytte med tre soverom i fjor sommer. Var nokså rimelig, og veldig praktisk med parkeringsplass rett utenfor hytta om man kjører dit eller leier bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #11 Del Skrevet 25. januar 2023 Mine barn er også 3 og 6, og for dem er fortsatt det meste gøy så lenge de kan løpe litt rundt selv. Strendene med all den fine hvite sanden å leke med feks var jo helt perfekt, og da var det ikke en gang badevær. Masse å se på i butikkvinduer, lekeplasser i småbyene, is og ofte gratis hveteboller til barna på kafeer etc. Synes ikke det er dårlige forslag selv om barna er små. Anonymkode: 246b8...cb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #12 Del Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 24.1.2023 den 15.08): Jeg ville ikke delt opp med 1,5 dager på hvert sted. Hva foretrekker barna? jeg ville brukt to dager i Legoland og en dag på badelandet (husker ikke hva det heter). Lalandia (altså badelandet) er utrolig støyende og slitsomt. Ett par timer holder, og mine barn ville ikke orket en aktivitet verken før eller etter legoland eller badelandet. hvor skal dere sove? Legoland holliday village er supert, men selve Lalandia er også fint. Når dere først er der, så er Lego House absolutt verdt en tur innom også, i alle fall for seksåringen. Holliday village har store, flotte lekeplasser. Selvom Lalandia også har lekeland, bowling, minigolf etc, ville jeg nok valgt å sove i en ninjago hytte i legoland holliday village. Anonymkode: 0ab68...db3 Etter å ha sjekket priser i Legoland holliday village, og i Lalandia, så var ikke jeg mye i tvil om at Lalandia var MYE mer for pengene. De har lekeland og badeland inkludert i prisen, fine lekeplasser og det går minitog helt frem til inngangen (som bare er ca 200m fra inngangen til Legoland.) Lett å parkere utenfor huset du leier, og du får et eget lite hus med flere soverom, kjøkken og stue. Min erfaring er at 3 overnattinger holder fint. Da kan dere bade i Lalandia og gå på lekeland der, både den dagen dere kommer, og den dagen dere skal reise hjem. I tillegg har dere to hele dager i Legoland mellom der. Det bør holde fint, uten å bli stress. Det går an å bo mye billigere, om man reiser med bil. F.eks. i Vejle eller Kolding. Men da blir det også en del kjøring til og fra, og det er ikke så gøy med så små barn. Anonymkode: 3ecc6...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #13 Del Skrevet 28. januar 2023 Vi var en uke i Lalandia i fjor. Vi var 1,5 dager i legoland. Var en dag i Givskud zoo ( går gratis buss dit) og ellers lekte ungene i monkey tonkey land, badet i badelandet etc. Vi har vært der to ganger tidligere og ungene elsker Lalandia. Minstemann var 3 år. Anonymkode: 58e7a...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #14 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 24.1.2023 den 15.03): Anbefaler Legohouse (Billund) 1 hel dag hvis barna klarer å bygge litt. Hvis Legohouse ikke er aktuelt, så tenker jeg Legoland 2 dager og Lalandia 1 dag er fint. Men jeg ville prioritert Legohouse 1 dag hvis barna klarer å bygge litt. Anonymkode: 773ab...8c7 Støtter dette. Lego House er veldig, veldig bra og ligger også i Billund. Anonymkode: 5c2d2...d26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 30. januar 2023 #15 Del Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 24.1.2023 den 14.07): Vi tenker å reise i juni, så forhåpentligvis er det ikke så mye folk og kø da. Legoland er jo hovedaktiviteten, men barna vil definitivt til badelandet i Lalandia også. Det blir de to aktivitetene på turen. 2 dager legoland og 2 i badeland? Eller holdet det med 1,5 dag på hver? Noen tanker? Vi får ikke tid til noe ankomstdag/avreisedag. Anonymkode: b5101...06a En full dag per sted holder. Så 3 netter. Hvis dere skal stikke innom Lego House som også er moro, er det best med en ekstra dag til. Da blir det 4 netter og 3 fulle dager. Anbefaler å finne hotell litt utenfor Billund da det er lavere priser enn de overprisede overnattingsstedene som er i umiddelbar nærhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå