Gå til innhold

hvordan flørte?


Gjest singel!!

Anbefalte innlegg

Gjest singel!!

Noen som har noen gode råd å komme med for hvordan man skal flørte? Blir så sjenert, særlig rundt gutter jeg liker litt..også har jeg så dårlig selvtillit og tenker "han synes sikkert ikke jeg er pen/interessant nok"..

hvordan skal jeg bryte dette negative tankemønsteret, slappe av og klare å vise interesse for tiltrekkende gutter? Gode råd?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les hva jeg svarte Singel for få minutter siden. Det er mulig det ikke passer, men du må tørre å ta et nei for akkurat det det er, uten at det går utover din selvfølelse. (han kan f.eks. ha en annen dame han er forelsket i...og det har ikke noe med DEG å gjøre)

Du har ingenting å tape. Tvert i mot vil du virke som ei jente med bein i nesa. Men overivrige damer, pleier menn å sky som ilden. (de mennene vi vil ha...)

Jeg aner ikke hvordan du går fram overfor menn.

Men du må endre tankegangen din. Ta en sjanse?

Du sier ingenting om din alder... det gjør det vanskelig å svare.

En gang traff jeg en mann, og jeg ønsket han skulle ringe. Det gjorde han da også og jeg turte nesten ikke ta tlf, men jeg gjorde det og vi avtalte at han skulle komme på besøk. Dvs. jeg ba han på besøk selv om nervene var i høyspenn.

Det skjærte seg totalt. Han var politisk så langt fra meg omtrent som man kan komme, og jeg sa til venninna mi etterpå at fy søren: kunne du ikke advart meg?!!

Nei, det kunne hun ikke.

Hun visste ikke mer om han enn at han var hyggelig og en av hennes beste kunder på restauranten hennes der jeg hjalp til å servere i en krisesituasjon med sykemeldinger osv. da jeg møtte han (det ble nachpiel etter stengetid og han var en av dem som var der)

Ikke la andres meninger om deg påvirke din egen selvoppfatning.

La oss si nå, i dag, og bruke det som et eksempel?

Du har ingen kjæreste, så hva har du å tape om du spør en du liker om dere skal gå på kino og se en film, eller på pub og ta par øl?

Du har ingenting å tape.

Tornerose sov i hundre år, men det er kun et eventyr.

Det høres ut som du er sjenert, men det er ingen bakdel så lenge du ikke lar hele livet ditt styres av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått rødt kort i flørting for lenge siden. Men å skravle om alt og ingenting er jeg flink til når jeg vil. Om ikke HAN synes du er interessant så er ikke det noe tap, alle kan ikke like deg. Vær deg selv og prat om det du føler for. Litt humor og ironi hjelper også :)

OG, du er bra nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_april_*

Virk selvsikker, men ikke ta deg selv så høytidelig. Flørt med blikket og vær småfrekk, men uskyldig. Et smil kan fange guttens interesse for deg. Gutter liker glade jenter! Uansett er det vikrigste at du selv har det gøy. Blir du avvist, så, jaja, da er det hans "loss." LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...