AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #21 Skrevet 25. januar 2023 Har dere drivhus, eller hvor oppbevarer dere disse stiklingene? Har prøvd meg på tomater i to år. Men pga dårlig sommer har det kun blitt med planten, ikke tomater😅 Anonymkode: 4f4b1...302
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #22 Skrevet 25. januar 2023 Satte hvitløk i november, har også jordskokk ute. Purre, beter og grønnkål står fortsatt i pallekarmer og spises av, det er mildt nok her i H1. Har overvintret noen chiliplanter inne, og har sådd noen fler. Har også sådd en del stauder som trenger stratifisering. Igår sådde jeg også aubergine, salatløk, mer purre og artisjokk. Bør egentlig få startet med mye mer, men fikk baby i midten av desember, så får ikke brukt den tiden jeg ønsker 😶 Anonymkode: 107e1...d77
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #23 Skrevet 25. januar 2023 Jeg dyrker en god del. Men forkultiverer sjelden inne. Sår på friland. Salat, ’poteter, gulrot, pastinakk, salat i ymse varianter, grønnkål, urter, jordskokk. Har testa agurk, chili, tomat og paprika inne. For kaldt ute. Ble sjukt mye agurk. Resten var mislykka. Anonymkode: a5bd0...62c
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #24 Skrevet 25. januar 2023 Jeg har sådd tomat og chili nå, inne under lys. Resten venter jeg med til april. Anonymkode: e2d1d...2c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå