Pinocchio Skrevet 18. desember 2005 #1 Skrevet 18. desember 2005 Du kjemper din livs kamp og med klump i halsen føler at du reiser deg opp som en kjempe blandt blandt kjemper. Så våkner du igjen og forstår at livet aldri var en en Holywood-film. Gode dager kommer og mindre gode tar over. Har ikke ønsket å skrive om alt som har skjedd. Det har vært fremskritt og skritt tilbake. Jeg har løftet vekter med hele hårmanken med masse fall og gnist i blikket og jeg har sittet og lest se og hør med et skallet hode, tomme øyne og ingen svar. Det har gått frem og tilbake. Nå var det virkelig på vei frem. Så tilbake. Når jeg opprinnelig ikke hadde en sjanse for tre år siden, så må jeg si meg fornøyd med at det varte så lenge? Jeg ga Gud og hele legestanden fingeren for tre år siden og overlevde på ren livskraft og vilje. Jeg har hatt det så fint. Tre fantastiske år. Jeg har hele tiden vært klar over at jeg like godt kunne ha vært død. Det har gjort disse årene mer betydningsfulle. Nå er det spredt til kroppsdeler jeg ikke kan være foruten og jeg reiser meg med hevet hode og sier takk! Takk for alt det gode som finnes! Takk for alle som bryr seg. Og alle dyrene som venter på vår oppmerksomhet. Og deretter hengir seg helt og holdent. Takk for alle smil. Noen er så flinke til å smile. Håper NASA kan i 2030 vise frem en planet lik vår. Med sjøer og kontinenter. På klare bilder. For hvis de kan, har pengene gått til smartere formål enn i dag.. Jeg vet det er målet deres. Jeg har unngått å skrive om sykdom og kreft her inne. Jeg kommer sikkert til å angre i morgen. Vær så snill og bare klikk "back" og svar på neste innlegg istedenfor. Livet går uansett videre. Kampen mot kreft kan vinnes! Ikke hver gang , men den som legger seg ned og gir opp er en dust!!!! Livskraft betyr faktisk mer enn legevitenskapen noensinne vil forstå. Det er snart jul. Jeg opplever en til. Jeg skulle ha forsvunnet før de to siste. Jeg skal skåle med mørk juleøl og deilig skinkestek. Jeg skal være julenisse. Jeg skal le og kose meg glugg ihjel! Jeg skal le av han med kappen så lenge jeg kan.
Gjest gjesta Skrevet 18. desember 2005 #2 Skrevet 18. desember 2005 Sterkt og vondt å lese. Men også en påminnelse om å sette pris på livet og dagen i dag. Takk for at du delte dette med oss, Pinocchio, å huske å leve....
Gjest Gjest_monja_* Skrevet 18. desember 2005 #3 Skrevet 18. desember 2005 Du kjemper din livs kamp og med klump i halsen føler at du reiser deg opp som en kjempe blandt blandt kjemper. Så våkner du igjen og forstår at livet aldri var en en Holywood-film. Gode dager kommer og mindre gode tar over. Har ikke ønsket å skrive om alt som har skjedd. Det har vært fremskritt og skritt tilbake. Jeg har løftet vekter med hele hårmanken med masse fall og gnist i blikket og jeg har sittet og lest se og hør med et skallet hode, tomme øyne og ingen svar. Det har gått frem og tilbake. Nå var det virkelig på vei frem. Så tilbake. Når jeg opprinnelig ikke hadde en sjanse for tre år siden, så må jeg si meg fornøyd med at det varte så lenge? Jeg ga Gud og hele legestanden fingeren for tre år siden og overlevde på ren livskraft og vilje. Jeg har hatt det så fint. Tre fantastiske år. Jeg har hele tiden vært klar over at jeg like godt kunne ha vært død. Det har gjort disse årene mer betydningsfulle. Nå er det spredt til kroppsdeler jeg ikke kan være foruten og jeg reiser meg med hevet hode og sier takk! Takk for alt det gode som finnes! Takk for alle som bryr seg. Og alle dyrene som venter på vår oppmerksomhet. Og deretter hengir seg helt og holdent. Takk for alle smil. Noen er så flinke til å smile. Håper NASA kan i 2030 vise frem en planet lik vår. Med sjøer og kontinenter. På klare bilder. For hvis de kan, har pengene gått til smartere formål enn i dag.. Jeg vet det er målet deres. Jeg har unngått å skrive om sykdom og kreft her inne. Jeg kommer sikkert til å angre i morgen. Vær så snill og bare klikk "back" og svar på neste innlegg istedenfor. Livet går uansett videre. Kampen mot kreft kan vinnes! Ikke hver gang , men den som legger seg ned og gir opp er en dust!!!! Livskraft betyr faktisk mer enn legevitenskapen noensinne vil forstå. Det er snart jul. Jeg opplever en til. Jeg skulle ha forsvunnet før de to siste. Jeg skal skåle med mørk juleøl og deilig skinkestek. Jeg skal være julenisse. Jeg skal le og kose meg glugg ihjel! Jeg skal le av han med kappen så lenge jeg kan. ← Overlevingsprosent spurte en pasient+ Det er opp til deg , svarte legen. Latter og ståpåvilje er bedre enn noen annen medisin
Gjest Bellatrix Skrevet 18. desember 2005 #4 Skrevet 18. desember 2005 Håper du klarer det denne gangen også.
Brunhilde Skrevet 19. desember 2005 #5 Skrevet 19. desember 2005 Jeg kan ikke klikke meg tilbake eller frem for å hoppe over dette innlegget. Jeg kan gi deg en - men det er også alt. Ha en god jul og takk for det du skrev. Heksehilsen.
Shagya Skrevet 19. desember 2005 #6 Skrevet 19. desember 2005 Jeg har tenkt på hvordan det har gått med deg, så dette var trist å lese. Ha en så god jul du kan og bruk tiden du har for alt det den er verdt, bruk tiden sammen med de som betyr mye for deg....Lykke til på veien videre.
Sheba Skrevet 19. desember 2005 #7 Skrevet 19. desember 2005 Å nei. Jeg husker godt kampen du gikk igjennom for 3 år siden, og jeg ble så glad da jeg skjønte at du ble bedre. Og nå går det kanskje galt allikevel. Jeg blir så lei meg, kan ikke si annet enn at stå på - du store menneske, vær så snill å ikke gi deg! Sender deg gode tanker og ønsker inderlig at du får en god jul - sammen med dine kjære, og ikke minst dyrene dine som jeg vet du bryr deg veldig om. Take care, kjære deg. Vit at vi er mange som tenker på deg, ønsker deg alt godt i kampen mot sykdommen.
Gjest Gjesta Skrevet 19. desember 2005 #8 Skrevet 19. desember 2005 Noen innlegg klikker man seg ikke bort ifra.
Gjest 1111 Skrevet 19. desember 2005 #9 Skrevet 19. desember 2005 Noen innlegg klikker man seg ikke bort ifra. ← Enig. :klem:
Gjest gjest1 Skrevet 19. desember 2005 #12 Skrevet 19. desember 2005 Jeg håper du får en god jul sammen med dine kjære
loffen Skrevet 19. desember 2005 #13 Skrevet 19. desember 2005 Vi må lære å oss og sette pris på den tiden vi har og det gode vi har fått alle sammen. Ønsker deg en nydelig jul sammen med de du er glad i!!
Lassie Skrevet 20. desember 2005 #14 Skrevet 20. desember 2005 Sterkt innlegg, Pinocchio. Jeg har lest alle innleggene du har skrevet om din sykdom og kamp, du har ikke skrevet så mange, men jeg har lest dem. Det er mennesker som deg som får meg iallfall til å sette pris på de små ting i livet og som ser at livet har så mange viktigere verdier enn de overflatiske som man ofte henger seg opp i når man ikke er erfaren på hvilke utfordringer livet kan gi noen. Ønsker deg en fredfull jul, og et kamplystent nytt år!
LilleBille Skrevet 20. desember 2005 #15 Skrevet 20. desember 2005 Takk for at du velger å gi oss en påminnelse om hvor skjørt livet er - og hvor viktig det er å leve det nå - og sette pris på den tiden vi har. Ønsker deg en god jul med dine nærmeste
malicious Skrevet 7. januar 2006 #16 Skrevet 7. januar 2006 Veldig fint innlegg! Mennesker som deg beundrer jeg virkelig. Gi bare ikke fra deg livsgleden. Ønsker deg alt godt fremover.
Amanlis Skrevet 8. januar 2006 #19 Skrevet 8. januar 2006 Jeg kan ikke klikke på back-knappen. Må bare få gi deg en først
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå