Gå til innhold

Danae Mercer


Zenhouse

Anbefalte innlegg

Har likt denne damen godt- fulgt henne på Instagram. Hun avslører hvordan man kan posere seg til en kropp man egentlig ikke har ved posørstillinger, lys, og filter. 
Hun har ekte og ærlig bydd på seg selv - også under graviditeten. I den grad at jeg var spent på hva som ville skje etter fødsel… og jeg er skuffet. Det er flott å vise en normal etter-fødsel mage og fortelle om lekkende bryst - men hold baby utenfor dette. 🙏🏼

Mulig dette er kun i nyfødtbaby-rusen dette skjer, men tviler litt på det….

Endret av Zenhouse
Liten presisering
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her - så skuffa 😔 Har egentlig bestemt meg for å avfølge, men håper i det lengste at det roer seg. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig! Hun var en av mine favoritter, og hun har virket som en smart og reflektert dame. Ble egentlig ganske overrasket over alt hun delte fra selve sykehusoppholdet både før og under fødselen, og veldig skuffet da bilder av barnet kom på løpende bånd kort tid etter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig... Men han debatten om eksponering av barn vært like stor i andre land eller globalt, som her? Mulig hun ikke har reflektert veldig over dette? Jeg har vurdert å spørre, hun drukner sikkert i meldinger da men... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, digger henne. Men så skuffa over at hun viser babyen så ofte. Håper det går over. Man er jo i en boble når man akkurat har født og er så kry over hva man har gjort at man vil fortelle alle om det. 

Vi må gi henne en sjanse... og kanskje ikke eksponeringen er som her i Norge, at noen stusser over det. Enda...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Da viser det seg at også Danae driver med kosmetisk BEHANDLING.

Avfølger 🤷‍♀️

Endret av Mrs Robinson
så at det ble feil begrep
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Mrs Robinson said:

Da viser det seg at også Danae driver med kosmetisk kirurgi.

Avfølger 🤷‍♀️

Hva har hun gjort?
Jeg syns hun var inspirerende lenge, men at hun ble mer og mer som de hun forsøkte å avsløre. Ble falsk, følte jeg. Og likte ikke den stive mannen hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (24 minutter siden):

Hva har hun gjort?
Jeg syns hun var inspirerende lenge, men at hun ble mer og mer som de hun forsøkte å avsløre. Ble falsk, følte jeg. Og likte ikke den stive mannen hennes.

Botox, diverse laser, hår og neglextensions, mikroblading og spraytan

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mrs Robinson said:

Botox, diverse laser, hår og neglextensions, mikroblading og spraytan

oi, det var ikke lite heller!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en aprilspøk da? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skuffer meg dessverre ofte, og jeg har tenkt sikkert tjue ganger at jeg skal avfølge 😪 Men så er hun veldig god på det opprinnelige konseptet sitt, nemlig å avsløre influensere på poseringstriks og minne massene på at Instagram ikke er ekte, så jeg har ikke gjort det.

Nå har hun (så langt jeg har fått med meg) vært åpen om at hun tar laser på huden, at hun poserer på mange av bildene sine (viser ofte er uposert bilde etterpå) og at hun bruker filter innimellom. Botox visste jeg ikke, og personlig teller jeg ikke microblading og spraytan som drastiske, kritikkverdige midler, for meg på linje med å stripe håret. Men jeg skjønner at folk reagerer på det, særlig når man ser alt samlet. Jeg får også litt følelsen av at hun er i ferd med å bli dem hun kritiserer, og det er kjipt 😔

Det verste for meg er imidlertid at den ungen er med på så ekstremt mange stories. Og ofte i badetøy eller lite klær. Den helomvendingen fra å vise barnet, så ombestemme seg og skjerme henne, og SÅ bestemme seg for at hun likevel IKKE skulle skjerme... huff. Det var ekstremt skuffende. 

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, FruJohansen said:

Hun skuffer meg dessverre ofte, og jeg har tenkt sikkert tjue ganger at jeg skal avfølge 😪 Men så er hun veldig god på det opprinnelige konseptet sitt, nemlig å avsløre influensere på poseringstriks og minne massene på at Instagram ikke er ekte, så jeg har ikke gjort det.

Nå har hun (så langt jeg har fått med meg) vært åpen om at hun tar laser på huden, at hun poserer på mange av bildene sine (viser ofte er uposert bilde etterpå) og at hun bruker filter innimellom. Botox visste jeg ikke, og personlig teller jeg ikke microblading og spraytan som drastiske, kritikkverdige midler, for meg på linje med å stripe håret. Men jeg skjønner at folk reagerer på det, særlig når man ser alt samlet. Jeg får også litt følelsen av at hun er i ferd med å bli dem hun kritiserer, og det er kjipt 😔

Det verste for meg er imidlertid at den ungen er med på så ekstremt mange stories. Og ofte i badetøy eller lite klær. Den helomvendingen fra å vise barnet, så ombestemme seg og skjerme henne, og SÅ bestemme seg for at hun likevel IKKE skulle skjerme... huff. Det var ekstremt skuffende. 

Veldig dette! Jeg sluttet også å følge henne da jeg følte hun ble vel mye som en vanlig influencer, og at hun egentlig bare vil det samme som dem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sluttet å følge henne da hun begynte å vise frem datteren sin igjen. Har en datter selv på samme alder, og grøsser av tanken på at hun skulle vært eksponert for alle dem som kan se Danaes konto 😭 Skrev en melding til henne også, men den ble selvfølgelig ikke lest. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk at hun er ærlig, så jeg vil hvertfall ikke straffe henne for å være ærlig ved å avfølge på grunn av ærligheten. 

Hun har jo vært åpen om disse lasergreiene så jeg er ikke så overrasket, og har jo skjønt at hun er en kvinne som ønsker å ty til en del verktøy for å ivareta utseendet. Ikke noe jeg ser opp til akkurat, men kvinner må nå få lov til å bestemme selv. Hun er jo en skjønnhetsinfluenser, hun er jo ikke noe unik sånn sett, bare at hun er flink til å vise publikum at posering og filtre ikke viser sannheten. 

Jeg reagerer også mest på eksponering av datteren. Er det mye mindre fokus på barns rettigheter i sosiale medier i øvrig Europa og USA enn det er i Norge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (33 minutter siden):

Fantastisk at hun er ærlig, så jeg vil hvertfall ikke straffe henne for å være ærlig ved å avfølge på grunn av ærligheten. 

Hun har jo vært åpen om disse lasergreiene så jeg er ikke så overrasket, og har jo skjønt at hun er en kvinne som ønsker å ty til en del verktøy for å ivareta utseendet. Ikke noe jeg ser opp til akkurat, men kvinner må nå få lov til å bestemme selv. Hun er jo en skjønnhetsinfluenser, hun er jo ikke noe unik sånn sett, bare at hun er flink til å vise publikum at posering og filtre ikke viser sannheten. 

Jeg reagerer også mest på eksponering av datteren. Er det mye mindre fokus på barns rettigheter i sosiale medier i øvrig Europa og USA enn det er i Norge? 

Ikke i følge kommentarfeltet hennes, ser hun får en del pepper der. Men hun lar det stå da. Tror fokuset i USA/Europa er det samme som her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, blåbærpai said:

Ikke i følge kommentarfeltet hennes, ser hun får en del pepper der. Men hun lar det stå da. Tror fokuset i USA/Europa er det samme som her. 

Jeg har også reagert litt på hvor ofte hun reiser til Dubai. I Norge er jo det litt uglesett mens hun fremhever Dubai som et fantastisk sted. Litt fascinerende å følge med på, fordi "normene" ikke er de samme som norske influensere står overfor (og så velger jo noen av de å gi faen likevel). 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har avfulgt henne, Bree Lenehan gjør jo mye av det samme uten å eksponere barn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...