Gå til innhold

R.I.P Henry -møl


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sett dette mer enn 10 minutter? Jeg ble så lei at jeg ga opp å følge med. Virker som en nitrist serie fra odda helt blottet for humor. Noen som har sett den og kan fortelle om hvorfor/hvorfor ikke de liker den?

Anonymkode: 69c8b...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Noen som har sett dette mer enn 10 minutter? Jeg ble så lei at jeg ga opp å følge med. Virker som en nitrist serie fra odda helt blottet for humor. Noen som har sett den og kan fortelle om hvorfor/hvorfor ikke de liker den?

Anonymkode: 69c8b...337

Har sett de 3 første episodene, og skal garantert få med meg de resterende 5 episodene også. Henry er en arrogant lege (mye lik Dr. House) som får kreft, men vil ikke at noen andre skal vite det - for da ryker den nye jobben ved Haukeland. Hans løsning blir å forsøke å operere sin egen hjerne for å prøve å kvitte seg med hjernesvulsten, noe som fører til mange bisarre scener. Dette er en svart dramakomedie, og man svinger mellom å hate Henry og å føle sympati for ham. 👨‍⚕️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (2 timer siden):

Har sett de 3 første episodene, og skal garantert få med meg de resterende 5 episodene også. Henry er en arrogant lege (mye lik Dr. House) som får kreft, men vil ikke at noen andre skal vite det - for da ryker den nye jobben ved Haukeland. Hans løsning blir å forsøke å operere sin egen hjerne for å prøve å kvitte seg med hjernesvulsten, noe som fører til mange bisarre scener. Dette er en svart dramakomedie, og man svinger mellom å hate Henry og å føle sympati for ham. 👨‍⚕️

At det var?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett de tre første,  og elsker den så langt.  Har jobbet på sykehus i fonna regionen  og det er akkurat sånn det er 😄😄

Anonymkode: 05781...5dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (På 23.1.2023 den 20.06):

At det var?

Det han sa

Anonymkode: 4c9a1...75f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker den veldig godt! Er min sans for både realiteter og humor. En glede å se slikt på norsk også!

Anonymkode: aabea...6dd

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er det noen andre som tror at alt dette bare foregår i hodet hans?

Spoiler

siden han har den svultsen kan han jo hallusinere om at han har borret i han mannen og fryst han ned, virker jo litt rart når han var ganske normal til det punktet. Blir jo ikke sprut gal selv om kona dør??

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (2 timer siden):

Veldig lyst til å se denne. Bare synd at Viaplay skal være så forbanna dyrt...

On du har vanlig tv-kanaler i tillegg, ville jeg vurdert strim😊 Da er blant annet Viaplay inkludert.

Anonymkode: 4b951...71e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en bra serie! ☺️ Liker den svarte humoren, og at serien er spilt inn i så vakre omgivelser som på Vestlandet. 😉👍

Anonymkode: 78719...646

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DeLorean skrev (På 27.1.2023 den 22.33):

Veldig lyst til å se denne. Bare synd at Viaplay skal være så forbanna dyrt...

Den vil nok bli vist på TV3 litt senere. 'Pørni' ble også streamet eksklusivt på Viaplay, men har i ettertid også blitt vist på TV3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
NordicViking skrev (På 30.1.2023 den 22.39):

Den vil nok bli vist på TV3 litt senere. 'Pørni' ble også streamet eksklusivt på Viaplay, men har i ettertid også blitt vist på TV3.

 

Det gikk som jeg forventet. R.I.P. Henry vil bli vist på TV3 fra torsdag 18. mai klokken 22:30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (På 11.5.2023 den 23.26):

 

Det gikk som jeg forventet. R.I.P. Henry vil bli vist på TV3 fra torsdag 18. mai klokken 22:30

Alle visste dette.

Anonymkode: c4ce8...86d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...