Hvitløk Skrevet 22. januar 2023 #1 Del Skrevet 22. januar 2023 Har som mål i 2023 å ta en pull up (eller helst ganske mange), men får ikke kjøpt pull up stang til å feste i dørkarmen helt ennå. Hvilke øvelser er bra for å trene de riktige musklene frem til jeg får stang? Har manualer og vektstang hjemme, så håper jeg kan bruke dem for å bygge litt muskler enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 22. januar 2023 #2 Del Skrevet 22. januar 2023 Gjør diverse roøvelser for ryggen, bare å søke ryggøvelser på Google 😊 Men jeg vil også gjerne anbefale den her som kan hjelpe deg å knekke koden litt raskere før du får stang: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 22. januar 2023 #3 Del Skrevet 22. januar 2023 Sandum.PT skrev (2 timer siden): Gjør diverse roøvelser for ryggen, bare å søke ryggøvelser på Google 😊 Men jeg vil også gjerne anbefale den her som kan hjelpe deg å knekke koden litt raskere før du får stang: Det så jo litt morsomt ut 😅 men kan ikke helt forstå hvordan den dama klarer å ha så godt grep i gulvet? 🤔 @Hvitløk jeg har også lyst å klare det! Kun fordi eldstemann synes det er morsomt at jeg ikke har sjans, mens han klarer flere. Så om jeg bare hadde gjort det i smug, så kan jeg overraske ham 😂😂😂💪💪💪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 22. januar 2023 #4 Del Skrevet 22. januar 2023 Bithiah skrev (37 minutter siden): Det så jo litt morsomt ut 😅 men kan ikke helt forstå hvordan den dama klarer å ha så godt grep i gulvet? 🤔 @Hvitløk jeg har også lyst å klare det! Kun fordi eldstemann synes det er morsomt at jeg ikke har sjans, mens han klarer flere. Så om jeg bare hadde gjort det i smug, så kan jeg overraske ham 😂😂😂💪💪💪 Hun ble en gang bitt av en edderkopp 👍 🕷️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 23. januar 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 23. januar 2023 Den skal prøves @Sandum.PT👍 Jeg heier på deg @Bithiah, vi skal få til det💪 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitalogy Skrevet 26. januar 2023 #6 Del Skrevet 26. januar 2023 Vet ikke hvor(dan) du bor, men mange steder er det Tuftepark, lekeplass eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå