Gå til innhold

Tykke strømpebukser til menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøver å finne dette, men det er jo helt umulig. 
Bruker pr i dag stillongs og sokker, men det er ekstremt ubehagelig når man står på snowboard da det blir en vond kant når man strømmen skoene rundt. Har prøvd å brette opp stillongsen og ha lange sokker, men det blir bare stramt på feil sted

Eneste jeg har funnet er noe alpingreier på xxl, men det kostet sjukt mye. Trenger ikke noe fancy shit heller, bare ei vanlig, tykk strømpebukse

Anonymkode: 30683...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Europris hadde noen unisex strømpebukser i fleece for et par år siden som var veldig gode og varme. Men nå er det lenge siden jeg har sett de i voksenstørrelser. Hamstret litt og vruker de mest når jeg står alpin. For å ha longs i skistøvler som stopper der det klemmer mest er som du nevner ikke noen god ide. Ellers så synes jeg strømpebukser er generelt bedre enn longs. 

Det finnes en del gode og varme strømpebukser til menn på nettet.  

Eksempel 1

Eksempel 2

Eksempel 3

Eksempel 4

Anonymkode: 74617...2d6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, skal sjekke ut de du linket (og europris) og se om det er noen av de som kan passe 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du eventuelt ha en dedikert stillongs til snowboard, som du klipper lengden til over skokanten? 

Anonymkode: 1cd57...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kan du eventuelt ha en dedikert stillongs til snowboard, som du klipper lengden til over skokanten? 

Anonymkode: 1cd57...523

Prøvde det med en stillongs, men da mistet den såpass med elastisitet at den gled oppover på leggen og det ble bare ubehagelig og kaldt

Har sett på slike alpine strømpebukser på xxl, men de kostet mye mer enn hva jeg er villig til å betale for et par strømpebukser 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømpebukser til menn med gylf er stort sett veldig dyre. Minst et par hundrelapper, og oppover. Trenger du ikke gylf, kan du finne til kvinner for rundt hundrelappen på salg i varm ull, bomull eller fleece. Det er i praksis akkurat samme strømpebuksa, bare uten gylf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må du ha strømpebukse som er spesifikt for menn? Kan du ikke kjøpe en for kvinner i stor størrelse? 

Du får ullstrømpebukse fra Pierre Robert på dagligvarebutikker. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det med alpintstøvlene er et reelt problem, og at tråden egentlig ikke handler om en strømpebuksefetisj, kan jeg tipse om en enkel og rimelig løsning. Hvis du har skistrømpene innerst og trekker stillongsen utenpå vil du ikke få samme følelsen av en vond skjøt rundt ankelen. Du bør dessuten velge din stillongs med omhu, og unngå de som har veldig tykke og klumpete sømmer. 

Anonymkode: 75f14...331

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Strømpebukser til menn med gylf er stort sett veldig dyre. Minst et par hundrelapper, og oppover. Trenger du ikke gylf, kan du finne til kvinner for rundt hundrelappen på salg i varm ull, bomull eller fleece. Det er i praksis akkurat samme strømpebuksa, bare uten gylf.

Syns ikke et par hundrelapper hørtes så dyrt ut. De jeg har funnet så langt har vært langt dyrere enn det

Kniv & gaffel skrev (4 timer siden):

Må du ha strømpebukse som er spesifikt for menn? Kan du ikke kjøpe en for kvinner i stor størrelse? 

Du får ullstrømpebukse fra Pierre Robert på dagligvarebutikker. 

Nei ikke spesifikk for menn, men når jeg har prøvd konas strømpebukser (vi er ca like store) så syns jeg ikke de har sittet så godt så tenkte kanskje det var noe forskjell på de. Superundertøy kan vi gjerne låne av hverandre og de har sittet godt på

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis det med alpintstøvlene er et reelt problem, og at tråden egentlig ikke handler om en strømpebuksefetisj, kan jeg tipse om en enkel og rimelig løsning. Hvis du har skistrømpene innerst og trekker stillongsen utenpå vil du ikke få samme følelsen av en vond skjøt rundt ankelen. Du bør dessuten velge din stillongs med omhu, og unngå de som har veldig tykke og klumpete sømmer. 

Anonymkode: 75f14...331

På hvilken måte var formuleringen min skrevet slik at man i det hele tatt klarte å tenke fetisj? 😅 

Har forsåvidt hatt stillongsen både over og under sokkene uten at det har vært noen forskjell. Den kanten blir ganske vondt uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid brukt strømpebukser i damestørrelser og de har passet bra. Har aldri sett poenget med gylf hvis buksedelen  er elastisk eller vid nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare tull. Jeg er dame, bruker alltid ullstillongs når jeg står snowboard. Det gjør alle. Ingen bruker strømpebukser, Selvsagt kan du gå i hvilken strømpebukse du vil. Kjøp en i stor størrelse, eventuelt gå på et fetishforum og spør hvilke dine likesinnede menn bruker. 

Anonymkode: 64a8e...173

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dette er bare tull. Jeg er dame, bruker alltid ullstillongs når jeg står snowboard. Det gjør alle. Ingen bruker strømpebukser, Selvsagt kan du gå i hvilken strømpebukse du vil. Kjøp en i stor størrelse, eventuelt gå på et fetishforum og spør hvilke dine likesinnede menn bruker. 

Anonymkode: 64a8e...173

Det er da ikke tull, med en preferanse. Jeg står mye på slalom og bruker bare thermostrømpebukse under med skistrømper over. Før så brukte jeg stillongs noen ganger, og sluttet når jeg fikk blåmerker på leggen av den ukomfortable kanten.

Brukt lang tid på skiutrustningen min og perfeksjonert det som passer for meg, og jeg står mye! Så det er strømpebukse i tykk og varm fleece som gjelder. 

Jeg har hverken stillongs, lue, slalomsko, skjerf eller vottefetish? 

Hvorfor skal alltid menn som f.Eks her spør om skjerf eller hedover er best, seksualiseres? Det er jo bare vanlige vinterklær det er snakk om... Ikke lakk, lær og høyhælte sko.

Endret av Morpheus
Stavefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker tykk strømpebukse og knelange sokker over, da skjøten kan være ubehagelig. Men noen må ha en kropp som ikke merker stort, for folk går med helt utrolig mye ubehagelige klær. 

Anonymkode: 8e450...427

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Hei! 

Jeg er i samme båt som deg (trådstarter). Har lett etter varme strømpebukser til ski og slalåm. Kjøpte en fra tyskland med gylf og dete hele i 80% ull. Sykt god, men med frakt og toll 700kr...

https://www.socken-und-comic.de/Herrenwollstrumpfhose-extra-dick

Jeg kan anbefale Safa Sofia. Tynn, men varm og i ull

https://www.safa.no/sofia-strømpebukser

Fleece fra sparkjøp. Tykk og god med fleece innside

https://www.sparkjop.no/north-polar-strompebukse_710052?level_1=61712

Finner ikke link, men coop mega har den. Pierre Robert Thick wool. (Oransje innpakning) De har også thin wool som blir for tynn. 

Ellers har jeg lånt/fått noen i bomull fra kappahl fra fruen. Funker bra det også. 

Lykke til. Og ikke hør på de fetish-kommentarene😅 De vet ikke bedre, stakkars nett-troll 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...