AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Har fått en hemoride utvendig, den ble sikkelig betent og har pleiet den i noen dager. Den veska ut blod i 2-3 dager men har sluttet nå, klumpen blir mindre. Men er der fortsatt og fortsatt «stor» kan dette forsvinne? eller burde jeg ta kontakt med legen for å fjerne den? ser ut som klitoris ut av rumpesprekken Anonymkode: 9ea77...cb7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har fått en hemoride utvendig, den ble sikkelig betent og har pleiet den i noen dager. Den veska ut blod i 2-3 dager men har sluttet nå, klumpen blir mindre. Men er der fortsatt og fortsatt «stor» kan dette forsvinne? eller burde jeg ta kontakt med legen for å fjerne den? ser ut som klitoris ut av rumpesprekken Anonymkode: 9ea77...cb7 Ta kontakt med legen, min eks måtte operere vekk en slik. Anonymkode: 0bc40...54c
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 Ja, etter hvert som den blir mindre så blir den mindre smertefull. Etter hver vil den nok bli til en smertefri hudfold. Alt ettersom hvordan den er pmassert, så kan det være mulig å dytte den innenfor. Det er ikke egentlig noen grunn til å fjerne en hudfold som ikke er plagsom. Det er et område som er litt risikabelt å operere pga infeksjonsfare, så hvis den ikke plager deg er det nok best å bare la den være. Anonymkode: e5e6b...f8f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå