Gå til innhold

Mest sette youtube video, hvordan er det mulig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Så denne for første gang nå, og forstår ikke hvordan den har blitt så populær.

Dårlig sang

Ikke imponerende videoeffekter

Ikke noe morsom

Hva er det jeg ikke greier å se/høre, som andre greier?

Anonymkode: 39263...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert mange småbarn som har sett den, er nok ikke beregnet for voksne. 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina. skrev (Akkurat nå):

Sikkert mange småbarn som har sett den, er nok ikke beregnet for voksne. 

Så småbarnforeldre har satt denne på repeat fremfor barnet sitt :forvirret:. Stakkars barn.

Anonymkode: 39263...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok tror jeg fant svaret på reddit:

"Answer: first off, kids love it, but the major drover for the most watched status is simply because it’s also not owned by anyone.

It’s one of the few songs that’s popular with the kids that you can play on loop at your daycare centre for free all day. The song itself is about 5 minutes long so you can play it 12 times an hour, 8000 times a month, 103k times an year...just for one centre alone.

And yea, childcare facilities do play it on loop. I work in one who does. It’s been 5 months and the song is forever burned into my neutrons."

Google is your friend 🙂.

Anonymkode: 39263...525

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.1.2023 den 22.10):

Ok tror jeg fant svaret på reddit:

"Answer: first off, kids love it, but the major drover for the most watched status is simply because it’s also not owned by anyone.

It’s one of the few songs that’s popular with the kids that you can play on loop at your daycare centre for free all day. The song itself is about 5 minutes long so you can play it 12 times an hour, 8000 times a month, 103k times an year...just for one centre alone.

And yea, childcare facilities do play it on loop. I work in one who does. It’s been 5 months and the song is forever burned into my neutrons."

Google is your friend 🙂.

Anonymkode: 39263...525

Stakkars unger. Hjernen deres vil råtne vekk.

Anonymkode: 0633a...8be

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Stakkars unger. Hjernen deres vil råtne vekk.

Anonymkode: 0633a...8be

Av en eller annen grunn elsker sånne små uendelige repetisjoner av ting vi voksne holder på å miste forstanden av. Og likevel blir de fleste av dem etter hvert fullt fungerende voksne. ;) 

Anonymkode: 7302a...f5e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Av en eller annen grunn elsker sånne små uendelige repetisjoner av ting vi voksne holder på å miste forstanden av. Og likevel blir de fleste av dem etter hvert fullt fungerende voksne. ;) 

Anonymkode: 7302a...f5e

Jepp! Så mange leker og sanger som går ut på det. Ta på, ta av. Putt oppi, ta ut, putt oppi. Mitt barn var hekta på spenner, men klarte ikke å åpne dem selv. Så hun lukket, fikk meg til å åpne, hun lukket, jeg åpnet, repeat 587 ganger.

Anonymkode: 85263...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.1.2023 den 23.06):

Av en eller annen grunn elsker sånne små uendelige repetisjoner av ting vi voksne holder på å miste forstanden av. Og likevel blir de fleste av dem etter hvert fullt fungerende voksne. ;) 

Anonymkode: 7302a...f5e

Nei, det har aldri skjedd i menneskehetens historie at en sang har blitt spilt for barn på repeat hele dagen, hver dag, alle dager. Dette er noe helt nytt. Den kom ut i 2017, og ingen av de som har blitt eksponert for dette er blitt voksne.

Anonymkode: 0633a...8be

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nei, det har aldri skjedd i menneskehetens historie at en sang har blitt spilt for barn på repeat hele dagen, hver dag, alle dager. Dette er noe helt nytt. Den kom ut i 2017, og ingen av de som har blitt eksponert for dette er blitt voksne.

Anonymkode: 0633a...8be

Du aner ikke hvor mange ganger jeg hørte "Putte og vennene hans" på repeat på kassett. Slet ut flere kassetter og drev nok foreldrene mine oppetter veggen.

Ble folk av meg og 😁

Anonymkode: 65cb8...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.1.2023 den 0.28):

Nei, det har aldri skjedd i menneskehetens historie at en sang har blitt spilt for barn på repeat hele dagen, hver dag, alle dager. Dette er noe helt nytt. Den kom ut i 2017, og ingen av de som har blitt eksponert for dette er blitt voksne.

Anonymkode: 0633a...8be

Kom ut i 2016

Anonymkode: d3e48...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...