AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Del Skrevet 21. januar 2023 Tidligere har jeg hatt et veldig rigid treningssystem, som jeg fulgte temmelig slavisk. Det fungerte bra, og holdt meg frisk og fornøyd. Nå har jeg fått noen skader, som gjør at jeg ikke kan gjøre alt jeg gjorde før, og i tillegg er jobbsituasjonen min endret, slik at jeg drar mye omkring. Jeg sliter med å komme inn i en ny rytme, der trening blir en naturlig og selvfølgelig del av hverdagen, og ønsker tips som gjør det enkelt å trene uansett hvor jeg måtte befinne meg. Anonymkode: c2d25...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #2 Del Skrevet 21. januar 2023 Jeg gikk et halvt år uten trening ifm jobbytte og ny hverdag. Nå er jeg i gang igjen. Jeg måtte rett og slett finne nye rutiner som passer min nåværende situasjon. Før trente jeg feks på morgenen før jobb. Nå passer ikke det. Nå trener jeg på ettermiddagen. Eller går en time tidligere fra jobb, trener også tar igjen timen på kvelden. I en periode der jeg ikke fikk det inn i hverdagen så la jeg opp til å få trent skikkelig i helgen. Anonymkode: d650d...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 22. januar 2023 #3 Del Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå er jeg i gang igjen. Jeg måtte rett og slett finne nye rutiner som passer min nåværende situasjon. Kan jeg spørre om dagene dine er like mtp. arbeidssted, arbeidstid mm.? Eller klarer du å flexe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå