AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Skrevet 21. januar 2023 Jeg har i over en uke nå hatt en veldig rar følelse på ene siden på halsen. Fra kjeven og nedover. Føles nummen og stram. Er litt sånn følelse etter du har vært hos tannlegen og fått bedøvelse😅 føles ut som jeg blir kvalt noen ganger. andre som har hatt det sånn? har vært hos legen, men fant ingenting da. Kan det være muskulært eller angst? Har vært mye som har skjedd, og stresser mye! Anonymkode: 18571...baf
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #3 Skrevet 21. januar 2023 Nei, jeg har angst og kjent på mye rart men dette har jeg ikke opplevd. Nesten alt kan jo være angst da. Hva trodde legen da? Hadde han noen teorier? Har det blitt verre siden du var der? Anonymkode: 70029...95c
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #4 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, jeg har angst og kjent på mye rart men dette har jeg ikke opplevd. Nesten alt kan jo være angst da. Hva trodde legen da? Hadde han noen teorier? Har det blitt verre siden du var der? Anonymkode: 70029...95c Legen mente det bare var angst… men klarer ikke slappe helt av med det.. er ikke verre: er det samme.. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 18571...baf
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #6 Skrevet 22. januar 2023 Det kan absolutt være stress, da strammer man ofte kjeve og halsmuskler. Anonymkode: a5db7...c0a
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #7 Skrevet 22. januar 2023 Stress! Kiropraktor hjelper meg med det samme Anonymkode: d84c7...7c9
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #8 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det kan absolutt være stress, da strammer man ofte kjeve og halsmuskler. Anonymkode: a5db7...c0a Er det normalt at det er kun på ene siden da? Anonymkode: 18571...baf
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #9 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Stress! Kiropraktor hjelper meg med det samme Anonymkode: d84c7...7c9 Hvilken symptomer har du da? Tar det lang tid før det hjelper? Anonymkode: 18571...baf
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #10 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken symptomer har du da? Tar det lang tid før det hjelper? Anonymkode: 18571...baf Det hjelper umiddelbart. Men har lett for å stramme seg på nytt igjen da om jeg fortsatt står i den stressende situasjonen.. Så det kommer og går litt. Jeg går til kiropraktor veldig ofte nå, for stresset sitter i hele kroppen og lager div problemer rundt om. Så jeg får hjelp hver gang det strammer seg til på nytt. For meg føles det på en måte som om huden er for liten. Og det kan bli vanskelig å puste. At jeg kveles eller puster gjennom et trangt hull e.l. Ikke sånn som i panikkanfall, mer konstant hele tiden. Noen ganger kan hodet være vanskelig å vri til siden, at det ikke kommer så langt som det burde. Kiropraktorer gjør veldig mye annet enn bare å knekke. Det visste ikke jeg før jeg startet. Men det er den behandlingsformen som har funket best ifht stress og smerter for meg iallefall Anonymkode: d84c7...7c9
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #11 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det normalt at det er kun på ene siden da? Anonymkode: 18571...baf Og ja, det sitter gjerne kun på 1 side hos meg Anonymkode: d84c7...7c9
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #12 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det normalt at det er kun på ene siden da? Anonymkode: 18571...baf Ja. Jeg har det klart verst på en side. Anonymkode: a5db7...c0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå