Gå til innhold

Rar fantasi, offentlig ereksjon

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest med fantasi
Skrevet

Jeg er en gutt på 30 år som hadde en snål opplevelse her i sommer.

Var på nudist stranden i Kristiansand. Det var 1 dame og 2 menn som lå rundt noen meter unna. Jeg kunne se alle, og jeg kunne se rett hjem hos denne kvinnen som lå der. Jeg ble fryktelig opphisset av synet og det å ligge naken. Jeg ble hardere og hardere, og tilslutt så stod den rett opp. Til tross for dette ble jeg bare liggende på ryggen med kuken rett opp. Alle kunne se at jeg hadde ereksjon.

Etterhvert så jeg en mann som sto et stykke ifra å runket. dette ble jeg faktisk veldig kåt av. Etterhvert ble jeg liggende i skyggen, derfor flyttet jeg meg, la meg på en diskre plass, men vist jeg stod kunne jeg se alle, og alle kunne se meg. Det føltes deilig å stå å kikke rundt på de andre mens jeg selv hadde stå.

Etterhvert kom denne runkende mannen bort å la seg ved siden av meg. Det var veldig spennende å se kuken så nærme. Jeg la meg ned å lukket øynene, så kjennte jeg at han forsiktig begynnte å runke meg. I begynnelsen var jeg litt nærvøs, i og med at det var mange som kunne gå forbi og dermed se hva som skjedde. Skøyv han litt bort å ble liggende å se på kuken hans. Etterhvert klarte jeg ikke å motså fristelsen, så jeg begynnte å suge han. Det fortsatte med at han sugde meg til jeg ga han ei stor ladning i munnen.

Etter dette ble jeg litt rar, så jeg pakket sammen å dro.

Men i ettertid så fantaserer jeg daglig om å gå rundt med ereksjon, slik at alle kan se det. Jeg fantaserer om å ligge i vannkanten med kuken i været med masse mennesker rundt.

Neste år skal jeg likke med ereksjon hele tiden, å ikke være sjenert å snu meg om. Er jeg heldig blir jeg sugd av en tilfeldig person.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det nudiststrand i byen her? Hmm jeg har bodd her i 20 år, og har ikke hørt om noe sånt. :klø:

Skrevet
Er det nudiststrand i byen her? Hmm jeg har bodd her i 20 år, og har ikke hørt om noe sånt. 

Den ytterste stranden i Bærtes var i hvert fall nudiststrand. En kammerat av meg fant ufrivillig det ut en lørdags formiddag. Han var alene på denne stranden sammen med sine to sønner. Da det etterhvert kom flere som kledde av seg alt så... vel... lettere sjokkert pakket han sammen og reiste. :)

Om den enda er nudiststrand vet jeg ikke.

Skrevet

At det er en drøm det du skrev om der er jo godt mulig. Men at det har skjedd skal vel kanskje litt mer til. Men, men..hver sine lyster! :O)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg er så glad for at du bygger opp under fordommene mot nudiststrender på denne måten.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg er så glad for at du bygger opp under fordommene mot nudiststrender på denne måten.

:ler: Det tenker jeg naturistene/nudistene er også.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
:ler: Det tenker jeg naturistene/nudistene er også.

Det var liksom hele poenget.

Skrevet

Hvordan synes du det var å bli sugd av en mann da? Eller er du bi?

Gjest LoisLane
Skrevet

Etter dette ble jeg litt rar, så jeg pakket sammen å dro.

Før det var det ingenting i veien med deg... :)

• Liker 1
Skrevet

Tviler i grunn på at dette er noe du faktisk har opplevd, men det er jo en fin fantasi, og at du har glede av den er det ingenting i veien med!

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet
Tviler i grunn på at dette er noe du faktisk har opplevd, men det er jo en fin fantasi, og at du har glede av den er det ingenting i veien med!

Feil, etter denne opplevelsen kom fantasien.

• Liker 1
Skrevet
Hvordan synes du det var å bli sugd av en mann da? Eller er du bi?

Det lurer jeg og på.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet
Det lurer jeg og på.

Tenner ikke på menn, tenner på kuk :ler:

Vil ikke si jeg er Bi, selv om noen sikkert mener det.

Selvfølgelig er det deilig å bli sugd!

• Liker 1
Gjest Gjest_shine21_*
Skrevet
Er det nudiststrand i byen her? Hmm jeg har bodd her i 20 år, og har ikke hørt om noe sånt. :klø:

samme sier!? ante jeg ikke.. hehe..

Skrevet

Hørte med folk i klassen min for å se om jeg har dummet meg ut, og det hadde jeg visst, er en på søm, men igjen trodde hun som sa det at den ikke er det lengre.

Så det er mulig du trådstarter sitter og leker deg hva!

Skrevet
Hørte med folk i klassen min for å se om jeg har dummet meg ut, og det hadde jeg visst, er en på søm, men igjen trodde hun som sa det at den ikke er det lengre.

Så det er mulig du trådstarter sitter og leker deg hva!

Eller så er det mulig at du ikke helt har oversikten :ler:

Søm nudist strand

Skrevet

Jasså... Nudist-strand i Kr. sand. Ikke hørt om før.

Hadde jeg benyttet meg av ei sånn strand, så hadde jeg ikke

satt pris på ungstuter og div. som ikke kunne styre seg.

Vanlige folkeskikkregler gjelder vel der også ?

P.S.

Det var veldig lite bilder i disse linkene...

Forventet nudist-julebords-bilder o.s.v. i disse tider.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...