Gå til innhold

Plutselig kvalm av koffein

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det flere som kan bli det? På tom mage. Hvor mye mg snakker vi+

Anonymkode: 9efc5...4d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Ble det senest i formiddag etter å ha drukket 3 kopper kaffe på tom mage. Anbefaler å ha litt energi å gå på hvis du skal drikke kaffe. 😊

Skrevet
Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Jepp. Ble det senest i formiddag etter å ha drukket 3 kopper kaffe på tom mage. Anbefaler å ha litt energi å gå på hvis du skal drikke kaffe. 😊

Merkelig! 

Hvor fort drakk du de tre koppene? På under 5t? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Merkelig! 

Hvor fort drakk du de tre koppene? På under 5t? 

Ja - på under 5 timer. På samme måte som man ikke skal ta Ibux på tom mage fordi det er hardt for magen og man ergo kan kaste opp - så bør man ikke drikke masse kaffe på tom mage. 😊

Skrevet
Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Ja - på under 5 timer. På samme måte som man ikke skal ta Ibux på tom mage fordi det er hardt for magen og man ergo kan kaste opp - så bør man ikke drikke masse kaffe på tom mage. 😊

Utrolig rart. Jeg har drukket kaffe i over 5-6 år på tom mage, aldri opplevd det, før idag.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Utrolig rart. Jeg har drukket kaffe i over 5-6 år på tom mage, aldri opplevd det, før idag.

Hm… :klo: Var du ekstra stresset, kvalm eller urolig i dag? Sånt trigger magen min og jeg blir kvalm. :nikke:

Skrevet
Embla Othea skrev (2 minutter siden):

Hm… :klo: Var du ekstra stresset, kvalm eller urolig i dag? Sånt trigger magen min og jeg blir kvalm. :nikke:

Sov veldig dårlig inatt. Men skal sies at jeg drakk en energidrikk, itilegg til kaffekoppene. Tror du søvn kan spille inn?

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Sov veldig dårlig inatt. Men skal sies at jeg drakk en energidrikk, itilegg til kaffekoppene. Tror du søvn kan spille inn?

Jeg blir litt småkvalm av å sove dårlig. Søvn kan absolutt spille en rolle.

Spis gjerne en skive før du tar en kaffekopp tidlig om morgenen. :nikke:

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Man kan bli sensitiv for ting med tiden.

Anonymkode: 42e0d...dd3

Skrevet
Embla Othea skrev (2 timer siden):

Ibux er hardt for magen fordi det inneholder stoffer som kan forårsake blødninger! Kan ikke sammenligne et medikament med kaffe. 

Anonymkode: 51575...ef5

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ibux er hardt for magen fordi det inneholder stoffer som kan forårsake blødninger! Kan ikke sammenligne et medikament med kaffe. 

Sammenligner ikke.

Skrevet
Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Sammenligner ikke.

På samme måte, skrev du. Det er en sammenligning. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

På samme måte, skrev du. Det er en sammenligning. 

Ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...