AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Skrevet 20. januar 2023 Jeg trodde det var fordi han jobba mye og var deprimert at han ikke svarte på flere dager og sånn, men jeg har blitt hekta og finner meg i dust oppførsel jeg vanligvis ikke ville funnet meg i så et eller annet psykologisk har skjedd som jeg prøver å forstå så jeg kan handle mer riktig og ikke være dørmatte. Han har vært sånn at han kan sendte en fin god morgen melding "hei søteste, tenker på deg ha en fin dag" også svarer jeg tilbake å skriver "takk du også! Hva skal du i dag? Lyst til å møtes?" også svarer han ikke på flere dager og da ignorerer han spørsmålet mitt men sender f eks bilde av at han er ute å kjører eller noe annet tilfeldig. Så hører jeg ikke fra han på kanskje en uke så får jeg melding hvor han spør om å treffes. Han lovebomber ikke men gir meg små drypp av oppmerksomhet. Er det dette som er hekting og skjer det alltid bevisst fra hekterens side? At han tenker at "nå skal jeg ignorere henne noen dager for å hekte henne"...? Anonymkode: 66fba...181
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #2 Skrevet 20. januar 2023 Høres barnslig ut han, hvor gammel er han?☺️ har dere møttes enda? Anonymkode: a8e4e...ddc 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Skrevet 20. januar 2023 Ellers er han bare ikke interessert i deg, it’s not that deep. Anonymkode: f0f68...5e7 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #4 Skrevet 20. januar 2023 Slutt å gi han skylden for din egen desperasjon etter oppmerksomhet. Veldig lite tiltalende med voksne kvinner som skylder på mannen for sin egen oppførsel. Anonymkode: b1fc9...933 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #5 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Slutt å gi han skylden for din egen desperasjon etter oppmerksomhet. Veldig lite tiltalende med voksne kvinner som skylder på mannen for sin egen oppførsel. Anonymkode: b1fc9...933 Sikker på dette er en voksen kvinne? Hele HI ga meg følelse av tenåring... Anonymkode: 02feb...ceb 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #6 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg trodde det var fordi han jobba mye og var deprimert at han ikke svarte på flere dager og sånn, men jeg har blitt hekta og finner meg i dust oppførsel jeg vanligvis ikke ville funnet meg i så et eller annet psykologisk har skjedd som jeg prøver å forstå så jeg kan handle mer riktig og ikke være dørmatte. Han har vært sånn at han kan sendte en fin god morgen melding "hei søteste, tenker på deg ha en fin dag" også svarer jeg tilbake å skriver "takk du også! Hva skal du i dag? Lyst til å møtes?" også svarer han ikke på flere dager og da ignorerer han spørsmålet mitt men sender f eks bilde av at han er ute å kjører eller noe annet tilfeldig. Så hører jeg ikke fra han på kanskje en uke så får jeg melding hvor han spør om å treffes. Han lovebomber ikke men gir meg små drypp av oppmerksomhet. Er det dette som er hekting og skjer det alltid bevisst fra hekterens side? At han tenker at "nå skal jeg ignorere henne noen dager for å hekte henne"...? Anonymkode: 66fba...181 Han der hadde jeg ikke giddet å bruke mer tid på. Det er jo direkte frekt av ham å ikke svare på konkrete spørsmål på den måten. Uansett hva grunnen er, så er det jo frejt, og tydelig at gan ikke er interessert. En del folk som sjonglerer flere og kanskje i tillegg har kjæreste gjør sånt. Så bruker de "depresjon"/angst/jobb som unnskyldning for å ikke møtes. Målet er vel å få mye oppnerkdomhet og ga flere muligheter stående på gress...(har vært borti en sånn, han hadde dame +datet flere andre damer som ikke visste om det) er man så syk eller stresset at man ikke kan møtes,så bør nan jo droppe dating til det ordner seg. Anonymkode: 625ec...d49 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #7 Skrevet 20. januar 2023 Du tillegger han ganske mange dårlige egenskaper ved å mistenke at han hekter deg bevisst. Sannsynligvis er du hyggelig tidsfordriv og selvtillitsboost når han kjeder seg. Men han bryr seg ikke nok til å gidde når det skjer noe morsommere. Det beste du gjør er å blokkere og gå videre. Anonymkode: e0445...840 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #8 Skrevet 20. januar 2023 Åh, har det nesten likt. Vurderer å kutte han ut totalt. Det ødelegger meg. Anonymkode: 1979c...8c4
ClausSaus Skrevet 20. januar 2023 #9 Skrevet 20. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trodde det var fordi han jobba mye og var deprimert at han ikke svarte på flere dager og sånn, men jeg har blitt hekta og finner meg i dust oppførsel jeg vanligvis ikke ville funnet meg i så et eller annet psykologisk har skjedd som jeg prøver å forstå så jeg kan handle mer riktig og ikke være dørmatte. Han har vært sånn at han kan sendte en fin god morgen melding "hei søteste, tenker på deg ha en fin dag" også svarer jeg tilbake å skriver "takk du også! Hva skal du i dag? Lyst til å møtes?" også svarer han ikke på flere dager og da ignorerer han spørsmålet mitt men sender f eks bilde av at han er ute å kjører eller noe annet tilfeldig. Så hører jeg ikke fra han på kanskje en uke så får jeg melding hvor han spør om å treffes. Han lovebomber ikke men gir meg små drypp av oppmerksomhet. Er det dette som er hekting og skjer det alltid bevisst fra hekterens side? At han tenker at "nå skal jeg ignorere henne noen dager for å hekte henne"...? Anonymkode: 66fba...181 Det finnes absolutt menn som gjør dette helt kalkulert. Men de gjør også gjerne "hot & cold"-jobben grundigere enn det du beskriver – altså litt mer på når de er på. Kjenner selvfølgelig ikke din situasjon i detalj, men det du skriver høres mer ut som at han bare prøver å "holde deg varm". Endret 20. januar 2023 av ClausSaus 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #10 Skrevet 20. januar 2023 ClausSaus skrev (4 minutter siden): Det finnes absolutt menn som gjør dette helt kalkulert. Men de gjør også gjerne "hot & cold"-jobben grundigere enn det du beskriver – altså litt mer på når de er på. Kjenner selvfølgelig ikke din situasjon i detalj, men det du skriver høres mer ut som at han bare prøver å "holde deg varm". Ja du har nok rett i det. Han sa han ikke ville slutte å date andre heller.. Vi har datet et par måneder så han er vel bare ikke interessert nok i meg. Har meg som tidsfordriv og selvtillitssboost når han kjeder seg som en annen skrev. Jeg skjønner dette her, men alikevel klarer jeg ikke gi slipp og det er det som er unormalt for meg og som gjør at jeg registrerer at relasjonen med han har påvirket meg psykologisk på en annen måte enn hva jeg er vant med. Jeg pleier å være flink på å sette ned foten og gå videre når menn ikke gir meg det jeg trenger. Anonymkode: 66fba...181 1
ClausSaus Skrevet 20. januar 2023 #11 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja du har nok rett i det. Han sa han ikke ville slutte å date andre heller.. Vi har datet et par måneder så han er vel bare ikke interessert nok i meg. Har meg som tidsfordriv og selvtillitssboost når han kjeder seg som en annen skrev. Jeg skjønner dette her, men alikevel klarer jeg ikke gi slipp og det er det som er unormalt for meg og som gjør at jeg registrerer at relasjonen med han har påvirket meg psykologisk på en annen måte enn hva jeg er vant med. Jeg pleier å være flink på å sette ned foten og gå videre når menn ikke gir meg det jeg trenger. Anonymkode: 66fba...181 Bare som et tips… tenk over dette: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1649790-hekt/?do=findComment&comment=31416709
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #12 Skrevet 20. januar 2023 Enkel løsning her og dette hadde jeg sagt neste gang; sendte deg melding med spørsmål for flere dager siden .. ingen svar er også et svar.. om du ikke har interesse av å svare kan vi like greit la være! Sett deg i respekt kvinne! Anonymkode: dd076...37d 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #13 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Enkel løsning her og dette hadde jeg sagt neste gang; sendte deg melding med spørsmål for flere dager siden .. ingen svar er også et svar.. om du ikke har interesse av å svare kan vi like greit la være! Sett deg i respekt kvinne! Anonymkode: dd076...37d Sendte han noe lignende en gang og da sa han ærlig nok at vi ikke var på samme sted og at han ikke likte mas. Jeg burde bare kutte, men har aldri møtt en som han. Han får meg til å føle meg så bra og glad, men også utrolig overkjørt og needy.. Jeg er ikke forelsket men har en trang hvor jeg bare vil ha det bra med han! Klarer ikke bli interessert i andre. Han er eneste jeg har likt på 7 år!...! Anonymkode: 66fba...181
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #14 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Sendte han noe lignende en gang og da sa han ærlig nok at vi ikke var på samme sted og at han ikke likte mas. Jeg burde bare kutte, men har aldri møtt en som han. Han får meg til å føle meg så bra og glad, men også utrolig overkjørt og needy.. Jeg er ikke forelsket men har en trang hvor jeg bare vil ha det bra med han! Klarer ikke bli interessert i andre. Han er eneste jeg har likt på 7 år!...! Anonymkode: 66fba...181 Men da har han sagt ifra i klartekst og vil egentlig bare svinge innom av og til for moro skyld. Du må høre etter når menn sier sånne ting. Enten er du sterk og har såpass selvrespekt at du kutter han ut ellers så går du med åpne øyne inn i dette hektet og tar de smulene du får. Han kommer derimot aldri til å bli forelsket med at du lar han herje med deg på denne måten. Anonymkode: dd076...37d 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #15 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Men da har han sagt ifra i klartekst og vil egentlig bare svinge innom av og til for moro skyld. Du må høre etter når menn sier sånne ting. Enten er du sterk og har såpass selvrespekt at du kutter han ut ellers så går du med åpne øyne inn i dette hektet og tar de smulene du får. Han kommer derimot aldri til å bli forelsket med at du lar han herje med deg på denne måten. Anonymkode: dd076...37d Ja men så kommer denne dumme stemmen kalt Håpet å sier "kanskje han har et poeng, kanskje jeg går for fort frem, kanskje han liker meg bedre etterhvert, kanskje hvis jeg bare er søt og tålmodig og ikke maser at han vil verdsette meg mer, det er for tidlig til at han har fått se hvor bra dame jeg er så han faller kanskje for meg til slutt om jeg fortsetter å treffe han" Ja fornuften (og selvrespekten?) forsvinner.... Anonymkode: 66fba...181 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #16 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja men så kommer denne dumme stemmen kalt Håpet å sier "kanskje han har et poeng, kanskje jeg går for fort frem, kanskje han liker meg bedre etterhvert, kanskje hvis jeg bare er søt og tålmodig og ikke maser at han vil verdsette meg mer, det er for tidlig til at han har fått se hvor bra dame jeg er så han faller kanskje for meg til slutt om jeg fortsetter å treffe han" Ja fornuften (og selvrespekten?) forsvinner.... Anonymkode: 66fba...181 har hatt de samme tankene selv om mitt hekt... men nå har det gått snart 4 år og jeg har innsett at det håpet jeg hadde aldri kommer til å bli innfridd... så nå prøver jeg bare å kutte han ut for godt. Gå ut å date andre om så bare for å få noe annet å tenke på. Verste er å sitte hjemme alene og overtenkte og så blir savnet så stort når det går en viss tid... det er bare den gode følelsen en får når en hører fra dem en ikke klarer å legge fra seg.. Så vips før en vet ordet av det så har en sendt en melding .. som føles nesten ut som en ubevisst handling og så angrer man på at man sendte det osv osv.. nei slitsomt. Og når en prøver å holde seg unna og man nesten føler man har klart det å dukker de opp igjen på en eller annen måte... merkelige greier. Anonymkode: 2e5da...6f1 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #17 Skrevet 20. januar 2023 Her må du bare ta ansvar for egen oppførsel TS. Han har ikke gjort noe galt. Det er du som ikke tar nei for ett nei. Anonymkode: dc75d...881
ESFP Skrevet 20. januar 2023 #18 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja men så kommer denne dumme stemmen kalt Håpet å sier "kanskje han har et poeng, kanskje jeg går for fort frem, kanskje han liker meg bedre etterhvert, kanskje hvis jeg bare er søt og tålmodig og ikke maser at han vil verdsette meg mer, det er for tidlig til at han har fått se hvor bra dame jeg er så han faller kanskje for meg til slutt om jeg fortsetter å treffe han" Ja fornuften (og selvrespekten?) forsvinner.... Anonymkode: 66fba...181 Han har ikke gjort noe galt her. Du har god selvinnsikt. Men du må få litt bedre selvfølelse, og det får du ikke ved å bruke energien din på ham. Du må være hard med deg selv og velge deg selv fremfor ham. Null kontakt. Slett alle spor av ham på sosiale medier. Du fortjener en som vil være med DEG!! En som har lyst til å bli kjent med deg!!
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #19 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her må du bare ta ansvar for egen oppførsel TS. Han har ikke gjort noe galt. Det er du som ikke tar nei for ett nei. Anonymkode: dc75d...881 Nei for et nei? Han spør om å møtes, han gir meg komplimenter, han sier at jeg betyr mer for han enn de andre han ligger med, når jeg har spurt om han egentlig er interessert så blir han frustrert over at jeg ikke ser at han er det i følge han egne ord. Men også det med at vi er på forskjellig sted følelsesmessig 😕 Anonymkode: 66fba...181
ESFP Skrevet 20. januar 2023 #20 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei for et nei? Han spør om å møtes, han gir meg komplimenter, han sier at jeg betyr mer for han enn de andre han ligger med, når jeg har spurt om han egentlig er interessert så blir han frustrert over at jeg ikke ser at han er det i følge han egne ord. Men også det med at vi er på forskjellig sted følelsesmessig 😕 Anonymkode: 66fba...181 Du velger selv. Vil du virkelig bruke energien din på en som ligger med flere personer? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå