Mathias Skrevet 27. oktober 2002 #1 Skrevet 27. oktober 2002 Hvor mange av dere kvinner synes det er flott å få blomster etc fra sine kjære, og hvor mange synes han gir dere for lite? Og hvor mange av dere kjøper ting og gaver til HAM? Er mitt inntrykk av skjev likestilling riktig?
Gjest Lottemor Skrevet 27. oktober 2002 #2 Skrevet 27. oktober 2002 Kjemmpe hyggelig å få blommster av sammbo,har bare opplevd det 2 ganger i løpet av 1 1/2 år ...... ellers så skriver jeg små kort og gir blommster på dager som skal bety noe for oss begge ,men det ser ut til at det er bare jeg som er den "romantiske" Og lapper finner han trutt og gjevt i jakke lommer ol...bare for at jeg er glad i han...på disse lappene står det dikt og sitater som passer til mine følelser til han..... Hos oss er det ganske så skjeift ja ....
Thea Skrevet 27. oktober 2002 #3 Skrevet 27. oktober 2002 Er mitt inntrykk av skjev likestilling riktig? JAAAAAAAAAAAAAAAAA, det kan du daske rompa di på at den er :-? Her i gården er jeg den romantiske som overassker med små gaver, kort osv osv. Tror ikke jeg har fått blomster av sambo før jeg, og hvertfall ikke utenom de faste merkedagene. Bursdag, årsdag osv. Det som er litt rart er at han er fullt klar over det selv, men gjør fremdeles ikke noe med det. Kommer aldri til å forstå meg på gutter :-? MEN, når det er sagt så plager det meg fatisk ikke sååå mye. Litt muligens men ikke mye. Han er veldig flink til å fortelle meg hvor høyt han elsker meg og slikt kliss klass da, så det holder for meg
Anie Skrevet 27. oktober 2002 #4 Skrevet 27. oktober 2002 Det er koselig å få blomster, men enda hyggeligere å gi....
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2002 #5 Skrevet 27. oktober 2002 Hos meg og X var det vel likestillt. Men på et årsdagen fikk jeg 12 langstilkede røde roser, en stooooor vase til å ha dem i, gullsmykke+øredobber, og en dyr middag med han på dyyyr restaurant. Har aldri følt meg så stiv før mens jeg åt Dette hadde naturligvis ikke jeg råd å gi han, så min gave ble med en litt annen baktanke. Men i ettertid kjøpte jeg små gaver og blomster flere ganger. Bare for å "ta litt igjen". Bare sånn helt uten videre. Gøy å vise bare sånn ut i det blå hvor mye man setter pris på andre. De blir så overraska da
Thea Skrevet 27. oktober 2002 #6 Skrevet 27. oktober 2002 Eeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmm, kom på en liten ting som jeg måååå få med. Ellers blir jeg sikkert arveløs her I uka som gikk var han til Bodø i 3 dager i forindelse med jobben. Kvelden før han skulle dra skrev han liten lapp på et hjertet som han hengte på utgangsdøra så jeg skulle se den når jeg dro på jobb morran etter. Problemet var vel heller at jeg hadde det så sabla travelt om morran at jeg bokstavelig talt rygga ut døra og missa lappen Men jeg ble nå minnt på det litt senere på dagen så jeg fikk den med meg da jeg kom hjem. Da var han søt da :D
Annie Skrevet 27. oktober 2002 #7 Skrevet 27. oktober 2002 Jeg kjøpte roser til min kjære på fredag. Ingen spesiell anledning annet enn at jeg elsker han!
Gjest Diva Skrevet 27. oktober 2002 #8 Skrevet 27. oktober 2002 Vi gir vel like mye begge to, antar jeg ? Jeg synes det er KJEMPEKOS å gi min kjære en bukett eller tre røde langstilkede roser og en god middag (som overraskelse i blant). Skulle egentlig gjort det oftere,- er en stund siden sist nå. Takk for tipset for øvrig! Samboeren min er en snill, kjekk og humoristisk mann som jeg elsker over alt på jord. Han fortjener nesten mer enn det jeg kan gi av gaver og det sier jeg til ham og. Han har ofte gentleman-tendenser, men det er aldri noe must synes jeg. Vi er høflige og hjelpsomme mot hverandre og det er veldig hyggelig. Ærlig talt så synes jeg det er vel så hyggelig å gi som å få. Det er viktig å sette pris på hverandre, enten man gjør det med gaver eller ord. Ikke ta noe for gitt. :-)
Catzy Skrevet 27. oktober 2002 #9 Skrevet 27. oktober 2002 Det går litt begge veier hos oss. Han gir meg blomster, og jeg gir ham ting som f.eks. signert Pondus-bok. (Tilfeldigvis på tirsdag.) I noen perioder er vi flinkere til å gjøre sånne ting enn ellers. Catzy
Madison Skrevet 27. oktober 2002 #10 Skrevet 27. oktober 2002 Å gå "små" oppmerksomheter er han flink til :D Jeg kan ikke telle gangene jeg har fått blomster og kort,undertøy o.l, romantisk er gutten, det skal han ha. Men vi er ganske likestilte der, selv om det blir litt andre ting å kjøpe til han. Men roser har han fått et par ganger, liker å overraske. (blomster er ikke det mest spennende for dere gutta men, han spiller overbevisende i såfall*s*) Kjøper et spill til han en gang i mellom, det er det han liker og setter mest pris på
Mathias Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter #11 Skrevet 28. oktober 2002 De som føler seg truffet skriver jo ikke her... Har truffet så mange som forventer å få, uten å gi.... Men godt det er flere som ikke bare er slik...
Tusenfryd Skrevet 28. oktober 2002 #12 Skrevet 28. oktober 2002 Å joda - vi er like flinke til å gi hverandre oppmerksomhet på ulike måter begge to. En liten sjokolade "fordi jeg har fortjent det" - hvem fortjener flere kalorier - men det er jo søtt da. gaver og sånn er vel jeg mest flink til - men nå er det snart julekalendertid.... der er vi like koko begge to.
tuji Skrevet 28. oktober 2002 #13 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg er ikke så flink til å gi, og det er mest fordi jeg synes det er vanskelig å finne på noe. Blir gutter glade for å få blomster, egentlig, eller har noen en ide til andre ting å overraske kjæresten med?
aline Skrevet 28. oktober 2002 #14 Skrevet 28. oktober 2002 Noen gutter kan kanskje bli glade for blomster.. Men jeg prøvde jeg, kjøpte tre glade solsikker. (som er noe av den gladeste blomsten, og peneste blomsten jeg kan tenke meg!) Med kort til. Fikk egentlig mest beskjed om aldri å kjøpe blomster til ham igjen!!! :cry: Følte jo neste jeg fikk kjeft der ett øyeblikk. Så det var siste gang jeg prøvde på det!! Neste gang jeg har lyst på blomster i nærheten, så blir de til meg selv!! :x
Midnattsol Skrevet 28. oktober 2002 #16 Skrevet 28. oktober 2002 Hmmm...jeg trodde jeg var flink. Men nærmere ettertanke, så er jeg kanskje ikke det. SIER mye fint, men det er lenge siden jeg har gitt han noe. For mange mange måneder siden på bursdagen han fikk han blomster og han ble KJEMPEglad. Kanskje jeg skal sende blomster til han på jobb?? I dag?? Bare fordi liksom
Midnattsol Skrevet 28. oktober 2002 #17 Skrevet 28. oktober 2002 Gjorde det jeg. Sendte han blomster på jobb. Han ble KJEMPEglad, og nå kom han hjem med blomster til meg :D :D Super tråd, Lasse. Thank you *HAPPY*
~Emilia~ Skrevet 29. oktober 2002 #18 Skrevet 29. oktober 2002 Vi har det vel ganske jevnt fordelt, tror jeg. Jeg er vel bedre på små overraskelser i hverdagen, små dikt, gaver uten noen egentlig anledning, ta initiativ til små avvik fra hverdagsrutinen. MEN, så skal det jo sies at han er den som holder styr på "merkedager" som når vi ble sammen, forlovelsesdag, bryllupsdag og lignende jubileer... Jeg er utrolig senil i slike sammenhenger! Hmmm....kanskje jeg er drömmedama til mange menn....ingen kjeft å få fordi de har glemt en "viktig" merkedag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå