Gå til innhold

Sony Ericsson W800i


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Sitter med flunkende ny Sony Ericsson W800i telefon her nå og det er bare sinnsykt bra!!

Eneste jeg klør meg litt i hodet over er at når jeg bruker Disk2Phone programmet som følger med for å overføre musikk fra maskin til telefon så får den over noen av mp3 mine men andre igjen ikke? Noen som vet hva det kan komme av?

Uansett er det en RÅ telefon! Jeg er kjempe fornøyd med den så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne har jeg også og det er uten tvil den beste telefonen jeg har hatt! Den har absolutt ALT man kan tenke seg. Vet desverre ikke hvorfor noen av sangene blir borte for deg men det kan kansje være at mp3ene ikke er av så god kvalitet? Jeg har hatt min helt siden den ble lansert. Kjøpte den samme uke og joystiken/dekslet her er det ikkeno galt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har også problem med overføring av mp3-spor. Overføring til pc´en går greit men videre til telefonen så kommer det bare med noen få av sangene når jeg skal overføre et helt album...

Noen som har noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har dessverre ingen tips når det gjelder overføring av musikk. Hos meg har det hittil gått greit, med unntak av et par wma-filer som jeg godt kunne tenke meg å få konvertert til mp3 uten at jeg vet hvordan jeg gjør dette.

Jeg har hatt telefonen en god stund nå og den fungerer glimrende. Tror heller ikke at det blir noen problemer med verken joystick eller batterideksel for min del. Dog må det sies at det tydeligvis er en svakhet på SE-telefoner disse joystickene, for det er folk som sliter med dem på de fleste modellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grei nok mobil.... joysticken + batteridekslet blir ødelagt i løped av et par mnd dog.....

Det må være pga måten du bruker telefonen på? 15-åringen her i huset har den og der er det ikke en ripe en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...