Gå til innhold

KG-folk opphengt i influensere


Reign

Anbefalte innlegg

Jeg må si det er skremmende hvor mye aktivitet det er i trådene om diverse norske influensere. De aller fleste har jeg aldri hørt om, og det diskuteres opp og ned om alt mulig rart hver eneste dag. Hvordan i all verden kan folk bruke så mye tid på å bry seg om livene til folk som ikke har noe talent, eller gjør noe nyttig?!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har deltatt i tråden om Sophie Elise fordi jeg mener at hun er en direkte farlig influenser. Jeg vil ikke si at jeg er opphengt i influensere, men jeg er bekymret for effekten det de driver med har på samfunnet. En kan gjerne argumentere for at disse folkene hverken har talent eller gjør noe nyttig, men det de i all fall gjør er å påvirke unge. Ungdom i en sårbar alder fortjener bedre enn at f.eks. Sophie Elise indirekte forteller de at absolutt alt med ansiktene deres er feil, og at det man blir lykkelig av her i livet er å spille på sex. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at dette er temmelig patetisk ja. :babysmokk: 

Folk velger altså å gi masse oppmerksomhet og ekstra "klikk" til sånne rosa-bloggere. I tillegg skriver dem om alle disse tullingene her på Kvinneguiden, sånn at disse tullingene får enda mer oppmerksomhet. 

Bare for å klage og sutre over alle disse tullingene... 

Anonymkode: 494a6...c63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Typisk kvinner å bruke tid på slikt tull. Skaff dere en skikkelig hobby!

Anonymkode: 56a00...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte aldri hvorfor influensere kunne tjene så mye penger helt til jeg ser at influensere jeg ikke har hørt om har tråder med femsifret antall svar her inne og at Rampelys-forumet må deles opp i to. Det er helt ekstremt, og litt skremmende.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...