Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei dere. Kan jeg spørre dere som er hekta, om det hadde hjulpet at den dere er hekta på blokkerte dere? Jeg har nemlig motsatt problem. Har en som er hekta på meg, og som jeg har vært direkte med slik at ha umulig kan misforstå noe, men likevel ikke gir meg fred. Hadde jeg hjulpet han med å bare slette han fra alt ? 

Anonymkode: 7cb50...7f3

Nei, det ville ikke hjulpet meg, ville gjort vondt verre. Det som hjelper er å lære å omgås som venner, få inn personen med teskje og selvfølgelig møte andre, se at det også finnes andre, ikke bli stengt inne med tankene.  

Anonymkode: 1c5c6...7d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det ville ikke hjulpet meg, ville gjort vondt verre. Det som hjelper er å lære å omgås som venner, få inn personen med teskje og selvfølgelig møte andre, se at det også finnes andre, ikke bli stengt inne med tankene.  

Men jeg ønsker ikke å ha han som venn ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men jeg ønsker ikke å ha han som venn ? 

Ja da er der faktisk selvfølgelig at du blokker og sletter ham, men hvorfor spør du, føler du ansvar for personen? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja da er der faktisk selvfølgelig at du blokker og sletter ham, men hvorfor spør du, føler du ansvar for personen? 

Ja, litt i grunn. Føler at jeg har ødelagt han . Jeg likte han til å begynne med, men så fant jeg ut at det bare ble helt feil pga aldersforskjell og måten han var på. Da sa jeg ifra at beklager, men jeg ønsker ikke å fortsette.. men det virker som han nektet å godta dette. Det føles respektløst faktisk. Greien er jo at dette er onkelen til min ex og jeg må jo fremdeles forholde meg til familien hans 🙈 da meg og ex har et barn sammen. Snakk om å gjøre ting kompleksitet for seg selv 😅

Skrevet

Jeg er heldig å være gift med han jeg er hektet på.

Det har selvsagt ikke vært sånn alltid at man får den man er forelsket i. Eneste som hjelper er å ta tiden til hjelp, slippe å ha noe med vedkommende å gjøre og komme seg over, så en da vil du treffe en som føler det samme for deg som det du føler. 

Anonymkode: 5c244...c24

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei dere. Kan jeg spørre dere som er hekta, om det hadde hjulpet at den dere er hekta på blokkerte dere? Jeg har nemlig motsatt problem. Har en som er hekta på meg, og som jeg har vært direkte med slik at ha umulig kan misforstå noe, men likevel ikke gir meg fred. Hadde jeg hjulpet han med å bare slette han fra alt ? 

For meg hadde det hjulpet at han jeg er hekta på hadde sletta og blokkert meg og ikke tatt kontakt igjen. Da hadde man en gang blitt ferdig. Omgås som venner med den man kunne tenkt seg aller mest og fått tatt på de hadde vært verre. Men når de  jevnt i mellom må ta kontakt så kommer en ikke videre. 

Anonymkode: 97087...dbd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...