AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #21 Skrevet 20. januar 2023 Neinei, for en eier. Jeg er glad katten ikke er der lenger. Denne katten har nå flyttet to ganger og katter er stedbundne. Han har ikke kattens vel og ve i tankene og at han i det hele tatt sier dette, vitner om at han ikke er helt god. Anonymkode: 6d5b5...535
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #22 Skrevet 20. januar 2023 4 hours ago, Motelvibes said: Du skulle ha snakket med forrige eier først… 😳 Anonymkode: 58555...97e 4 1
Kaneel Skrevet 20. januar 2023 #23 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du sier barnet ditt er hyperalergisk mot katten. Tidligere eier ønsker katten tilbake. Hmm høres ut som problemet er løst for deg. Anonymkode: 22d4e...255 Problemet er alt løst, ts har jo alt funnet et nytt hjem til katten før han som solgte den ville ha den tilbake. Noe han selvsagt ikke kan kreve er bare å si at katten alt har nytt hjem og solgt er solgt 2
Taluno Skrevet 20. januar 2023 #24 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): TS her. Takk for svar. Jeg vil overhodet ikke lage bråk eller virke frekk på noen måte - hvordan svarer jeg - igjen - på at han sier han vil ha katten tilbake, selvom han vet hu bor i nytt hjem? 🤯 Jeg vil holde de nye eierne utenfor da de ikke har noe med dette å gjøre, og han lurer i tillegg på hvem de er 😳 Anonymkode: 9b3ca...8b2 Men du svarte vel at katten er har fått nytt hjem når forrige eier spurte hvordan det gikk? Da er det bare å svare videre at du ikke kan hjelpe han videre da du ikke lengre eier katten. AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Gylden regel er å altid snakke med eiere først. Å faktisk finne ut om noen i familien er allergiske. Ut i fra min mening er du en av de som sier bruk og kast med katter. Så stå til ansvar for det lille livet du kastet bort. Blir helt matt av sånne foreldre som deg. Anonymkode: c6459...6cb Eh hæ? Hun kjøpte en katt. Altså var hun eier. Eier sin sønn viste seg være allergisk selv om han ikke har reagert tidligere. Skulle hun snakket med seg selv? Og hvorfor blir du matt av foreldre som tar hensyn til barnets tidligere ukjente allergi? 6 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #25 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): TS her. Takk for svar. Jeg vil overhodet ikke lage bråk eller virke frekk på noen måte - hvordan svarer jeg - igjen - på at han sier han vil ha katten tilbake, selvom han vet hu bor i nytt hjem? 🤯 Jeg vil holde de nye eierne utenfor da de ikke har noe med dette å gjøre, og han lurer i tillegg på hvem de er 😳 Anonymkode: 9b3ca...8b2 Bare si det ikke er noe du opplyser om og slik er saken, nå er dette ute av verden og du har solgt katten ingen retur på dette. Saken her er avsluttet nå. Ønsker deg alt godt Anonymkode: 159c2...736 1
Sofie Maria Skrevet 21. januar 2023 #26 Skrevet 21. januar 2023 Snublefot62 skrev (18 timer siden): Nei det vet man ikke. Men det er faktisk helt normalt at når dette oppdages i ettertid så snakker man med selger/oppdretter først. Men nå er det gjort og en må gå videre. virkelig? Leser folk i det hele tatt hva som blir skrevet? I en « normal « situasjon så er vel det naturlig å gjøre, men han her egner seg jo ikke til noen dyr! 😔😔 ( tidligere eier altså) Ts - du kan være stolt av deg selv som ga pus et trygt hjem 👍🏻❤️ ikke bry deg om trollerne her inne. 1
Aureka Skrevet 21. januar 2023 #27 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Gylden regel er å altid snakke med eiere først. Å faktisk finne ut om noen i familien er allergiske. Ut i fra min mening er du en av de som sier bruk og kast med katter. Så stå til ansvar for det lille livet du kastet bort. Blir helt matt av sånne foreldre som deg. Anonymkode: c6459...6cb Dette er jo ikke riktig. Her fant TS et trygt hjem til pusen, så ja hun tok ansvar. Første eier fremstår som ganske ustabil, ville ikke gitt pusen tilbake til han. 3
Gjest Spritzx Skrevet 21. januar 2023 #28 Skrevet 21. januar 2023 20 hours ago, Snublefot62 said: Nei det vet man ikke. Men det er faktisk helt normalt at når dette oppdages i ettertid så snakker man med selger/oppdretter først. Men nå er det gjort og en må gå videre. Tydeligvis så var selger ikke egnet til å ha dyr i utgangspunktet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå