Måne Rampelyset Skrevet 17. april 2023 #21 Del Skrevet 17. april 2023 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MannenMedBart Skrevet 13. juli 2023 #22 Del Skrevet 13. juli 2023 Noen som har fått med seg Holstad som har tatt over TikTok Norge? Utnytter de svakerestilte på TikTok for egen fame og vinning vedrørende Trendit.no Jostein som blir hauset opp nå pga Thomas og Trendit. Den dagen Thomas ikke lengre ser noen vinning i Jostein raker det rett ut igjen. Jostein står igjen som den store taperen. Blir ledd av på TikTok på vegne av Holstad og Trendit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 14. juli 2023 #23 Del Skrevet 14. juli 2023 MannenMedBart skrev (23 timer siden): Noen som har fått med seg Holstad som har tatt over TikTok Norge? Utnytter de svakerestilte på TikTok for egen fame og vinning vedrørende Trendit.no Jostein som blir hauset opp nå pga Thomas og Trendit. Den dagen Thomas ikke lengre ser noen vinning i Jostein raker det rett ut igjen. Jostein står igjen som den store taperen. Blir ledd av på TikTok på vegne av Holstad og Trendit. Hva er tiltok Norge? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 14. juli 2023 #24 Del Skrevet 14. juli 2023 Er cluet at TH har blitt stor på tiktok? Rart i så fall. Folk må straffe disse svindlerne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 15. juli 2023 #25 Del Skrevet 15. juli 2023 Jeg tror Thomas og Jostein utnytter hverandre for å si det sånn. Mye skuespill ute å går der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. juli 2023 #26 Del Skrevet 15. juli 2023 Miss perfect skrev (2 timer siden): Jeg tror Thomas og Jostein utnytter hverandre for å si det sånn. Mye skuespill ute å går der.. Det må det være. Og jeg håper det. Men er også litt redd for at denne thomas utnytter dette vennskapet. Jostein er da ikke en mann som Thomas egentlig velger som venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 15. juli 2023 #27 Del Skrevet 15. juli 2023 elskersommer skrev (8 minutter siden): Det må det være. Og jeg håper det. Men er også litt redd for at denne thomas utnytter dette vennskapet. Jostein er da ikke en mann som Thomas egentlig velger som venn Enig i det. Men jeg håper og tror at begge får noe ut av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 18. august 2023 #28 Del Skrevet 18. august 2023 On 7/13/2023 at 11:49 PM, MannenMedBart said: Noen som har fått med seg Holstad som har tatt over TikTok Norge? Utnytter de svakerestilte på TikTok for egen fame og vinning vedrørende Trendit.no Jostein som blir hauset opp nå pga Thomas og Trendit. Den dagen Thomas ikke lengre ser noen vinning i Jostein raker det rett ut igjen. Jostein står igjen som den store taperen. Blir ledd av på TikTok på vegne av Holstad og Trendit. Thomas og Jostein har streamet sammen og hengt på festivaler i hele sommer. De har bygd opp et godt vennskap til tross for store ulikheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MannenMedBart Skrevet 27. august 2023 #29 Del Skrevet 27. august 2023 Da kan det se ut til at ender med konsekvenser for Thomas Svindlestad. https://www.dn.no/jus/stayclassy/konkurs/jus/stayclassy-bostyrer-foreslar-konkurskarantene-for-thomas-holstad/2-1-1506173 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MannenMedBart Skrevet 27. august 2023 #30 Del Skrevet 27. august 2023 Centimeteren skrev (På 18.8.2023 den 16.00): Thomas og Jostein har streamet sammen og hengt på festivaler i hele sommer. De har bygd opp et godt vennskap til tross for store ulikheter. Thomas har brukt Jostein såpass mye at han er på vei til bli canceled. Thomas har aldri sett Jostein som en venn. Han har kun blitt brukt av Thomas på TikTok bygge opp sin egen profil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. august 2023 #31 Del Skrevet 28. august 2023 MannenMedBart skrev (20 timer siden): Thomas har brukt Jostein såpass mye at han er på vei til bli canceled. Thomas har aldri sett Jostein som en venn. Han har kun blitt brukt av Thomas på TikTok bygge opp sin egen profil. Er man litt våken så ser en jo att Thomas bruker jostein 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bymus Skrevet 28. august 2023 #32 Del Skrevet 28. august 2023 Hvem er Jostein? Link til der dette foregår? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. august 2023 #33 Del Skrevet 28. august 2023 Bymus skrev (1 time siden): Hvem er Jostein? Link til der dette foregår? Jeg aner ikke hvordan man linker fra tik tok men Jostein er en mann/gutt som nok ikke er helt oppegående og bor hjemme hos mamma. Thomas ville aldri i verden valgt Jostein som venn om de ikke det var for att dette gir han masse pr og klikk. Så jeg synes det er skammelig at han gjør dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 28. august 2023 #34 Del Skrevet 28. august 2023 elskersommer skrev (5 minutter siden): Jeg aner ikke hvordan man linker fra tik tok men Jostein er en mann/gutt som nok ikke er helt oppegående og bor hjemme hos mamma. Thomas ville aldri i verden valgt Jostein som venn om de ikke det var for att dette gir han masse pr og klikk. Så jeg synes det er skammelig at han gjør dette Har han tatt ideen fra Cammo, kanskje?🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 28. august 2023 #35 Del Skrevet 28. august 2023 Kinder skrev (2 timer siden): Har han tatt ideen fra Cammo, kanskje?🤔 Vet ikke. Men jeg synes det er så stygt gjort. Fordi alle ser at Thomas hadde ikke vært venn med han om ikke det var for klikk på tik tok 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 28. august 2023 #36 Del Skrevet 28. august 2023 elskersommer skrev (12 timer siden): Jeg aner ikke hvordan man linker fra tik tok men Jostein er en mann/gutt som nok ikke er helt oppegående og bor hjemme hos mamma. Thomas ville aldri i verden valgt Jostein som venn om de ikke det var for att dette gir han masse pr og klikk. Så jeg synes det er skammelig at han gjør dette Vil bare rette litt på det du sier, jostein har sine utfordringer i hverdagen. Han er 26 år. Han bor i leilighet alene, men er på besøk hos foreldrene sine avogtil. Det skal sies at jostein ikke har noen diagnoser annet enn adhd på papir. Det mistenkes ifølge han selv svak grad av autisme, men dette er ikke bekreftet eller en satt diagnose. Thomas har selv sagt at de drar nytte av hverandre. Så det er ingen hemmelighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MannenMedBart Skrevet 29. august 2023 #37 Del Skrevet 29. august 2023 (endret) Baresierdet skrev (23 timer siden): Vil bare rette litt på det du sier, jostein har sine utfordringer i hverdagen. Han er 26 år. Han bor i leilighet alene, men er på besøk hos foreldrene sine avogtil. Det skal sies at jostein ikke har noen diagnoser annet enn adhd på papir. Det mistenkes ifølge han selv svak grad av autisme, men dette er ikke bekreftet eller en satt diagnose. Thomas har selv sagt at de drar nytte av hverandre. Så det er ingen hemmelighet.er Det skal også legges til at det er eni kommunal bolig. Han får mat fra et storkjøkken fra kommunen i porsjonspakker. Han kan ikke smøre en brødskive selv (søk Jostein mikrobølgeovn TikTok) Han har økonomisk verge. Får støtte fra NAV. Dro nylig inn 60k på under 1 mnd via SOME Skatt har han ikke snøre på. Heller ikke at såpass inntekt skal innraporteres. Endret 29. august 2023 av MannenMedBart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 31. august 2023 #38 Del Skrevet 31. august 2023 MannenMedBart skrev (På 30.8.2023 den 1.15): Det skal også legges til at det er eni kommunal bolig. Han får mat fra et storkjøkken fra kommunen i porsjonspakker. Han kan ikke smøre en brødskive selv (søk Jostein mikrobølgeovn TikTok) Han har økonomisk verge. Får støtte fra NAV. Dro nylig inn 60k på under 1 mnd via SOME Skatt har han ikke snøre på. Heller ikke at såpass inntekt skal innraporteres. Hvis han har dratt inn 60k, så håper jeg virkelig Nav slutter med å betale husleia for han i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. september 2023 #39 Del Skrevet 7. september 2023 Miss perfect skrev (På 31.8.2023 den 9.09): Hvis han har dratt inn 60k, så håper jeg virkelig Nav slutter med å betale husleia for han i det minste. Å hvor lang tid tar det før noen varsler nav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bymus Skrevet 27. september 2023 #40 Del Skrevet 27. september 2023 Stayclassy-gründer ilagt konkurskarantene Trist sak, da er vel karrieren slutt.. Eller kan han finne nye smarte måter å berike seg på...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå