Gå til innhold

Thomas Holstad


Marotsia

Anbefalte innlegg

Fått med dere at han har en spleis gående nå, for å få hjelp til en ny start? Er live på TikTok. Han som driver classywalk. Hva synes dere? 

Endret av Marotsia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper virkelig ikke at han får inn noe på spleisen! Villedende markedsføring og svindel er han vel mest kjent for... 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marotsia skrev (14 timer siden):

Fått med dere at han har en spleis gående nå, for å få hjelp til en ny start? Er live på TikTok. Han som driver classywalk. Hva synes dere? 

Spleisen er fjernet.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krokanrullene skrev (23 timer siden):

Ja

Eplet faller ikke langt fra stammen tenker jeg etter å ha lest wikipedia siden til faren 😛 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er egentlig en stor tosk.. han har lurt folk for masse penger også leker han offer 

Idiot kaller vi sånne folk 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krokanrullene
Lerke987 skrev (1 time siden):

Eplet faller ikke langt fra stammen tenker jeg etter å ha lest wikipedia siden til faren 😛 

Alternativ Jul er et sympatisk trekk ved ham da. Ellers enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Han er egentlig en stor tosk.. han har lurt folk for masse penger også leker han offer 

Idiot kaller vi sånne folk 

Morsom den storyen hans på IG hvor han takker for all støtten, klager på media, syter over at hans historie aldri har blitt fortalt og så en liiiiten setning helt til slutt med bitteliten skrift hvor han beklager til kunder som har blitt skadelidende 🤣

Meg,så meg, så meg litt til og så kanskje jeg skal tenke litt på kundene.

🙄

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker han og en kompis var med i Luksusfellen for mange år siden, jeg skjønte allerede da at dette kom til å gå galt og at han aldri kommer til å lære. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (5 timer siden):

Husker han og en kompis var med i Luksusfellen for mange år siden, jeg skjønte allerede da at dette kom til å gå galt og at han aldri kommer til å lære. 

Det var jo et pr-stønt. Samme var PH.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sirisiri10 skrev (1 minutt siden):

Med etternavnet sitt på genseren 😬 

 

Dette må være selve definisjonen på DELUSIONAL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cisco skrev (16 timer siden):

Det var jo et pr-stønt. Samme var PH.

Et pr-stunt ja? Ja det gjør jo saken mye bedre. Se hvor flink han har vært med penger i årene etter da 🤡🤡🤡

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

http://Classywalk.no

Thomas har startet opp igjen med kjøp av eget konkrusbo. Nå kan han tjene penger på gamle kunder som ikke har fått det de har krav på via reklamasjon/garanti. De trenger jo tross alt deler til sine ødelagte sparkesykler. 

Løp og kjøp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
On 1/23/2023 at 12:40 PM, non_stop said:

og at han aldri kommer til å lære. 

Ny pluss-artikkel i Dagbladet

Holstad:
- På sosiale medier spilte jeg en steinrik vestkantkarakter som omga meg med penger og champagne. Sannheten er jo at jeg kommer fra en blokkleilighet, har skilte foreldre, slutta på videregående for å ta meg jobb på Elkjøp og har måttet klare meg selv siden jeg var 16 år.
DB-journalist:
Han kommer i blådress, hvit skjorte og med svarte sko så blankpussende at man speiler seg i dem. På venstrearmen har han en dyr klokke.
Thomas mener seg straffet for at folk har trodd han har vært den personen han har fremstilt seg selv som i media.

 

Så selvinnsikt er ikke hans sterke side, har fortsatt tro på at flashing av rikdom er veien til suksess.

Fra artikkelen:
78997363.jpg?imageId=78997363&x=14.27438

 

Endret av Bymus
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...