AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Del Skrevet 19. januar 2023 Prøvd å bli gravid i et år. Fikk påvist PCOS i høst, og ble satt på Metformin (dobbel dose) uten noe utslag. Har nå vært til ny sjekk og fått Provera og Letrozol. Er så spent, og håper så innmari at det skal fungere. 😊 Vil gjerne høre deres erfaringer! Anonymkode: dcd26...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 19. januar 2023 #2 Del Skrevet 19. januar 2023 Med nr 1...8 mnd med dette..ble ikke gravid. Ble gravid på iui. Med nr 2 9 mnd med letzerol gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruspulver Skrevet 19. januar 2023 #3 Del Skrevet 19. januar 2023 Ble gravid på andre runde med enkel dose letrozol (13 mnd etter vi begynte å prøve). Lille er 6,5mnd nå 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #4 Del Skrevet 21. januar 2023 Fikk aldri mens selv, så provera måtte til for å fremprovosere blødning. Prøvde så enkel dose letrozol, fikk ikke eggløsning. Gynekologen sa da at jeg skulle ta dobbel, fikk da eggløsning og ble gravid Anonymkode: b3e9c...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #5 Del Skrevet 21. januar 2023 Måtte også ha Provera for å framprovosere mens. Gått på dobbel dose Letrozol i 14 mnd, ikke gravid Anonymkode: 339b7...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. januar 2023 #6 Del Skrevet 21. januar 2023 Les gjerne denne tråden om du orker. Det gjorde jeg, og etter hvert ble jeg også en av suksesshistoriene der. Hilsen PCOSer som har fått tre barn jeg ikke ville fått uten merformin og letrozol ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå