AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Jeg er så ekstremt sliten av å ha så mye smerter hele tiden. Og spesielt tiden rett før mens og ved eggløsning. Jeg har påvist endometriose og har hatt 1 lapraskopi. Smertestillende funker ikke på smertene. Jeg har prøvd det meste. Også tramadol uten virkning. Har dere noe tips til hva jeg kan gjøre? Jeg klarer nesten ikke å være i jobb (har fast stilling) jeg bruker opp alle egenmeldingsdagene i året I tilegg til sykemeldinger som tilsammen utgjør enormt mange sykedager. Jeg får ikke til å gjøre noe de dagene smertene er som verst. Da ligger jeg enten i senden eller sofaen i fosterstilling. Anonymkode: 9cbc4...933
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 Har legen snakka om andre alternativer når det gjelder behandling? Det finnes ting som kan gjøres for og se om det blir bedre. Hvis legen din ikke har kunnskap så be om å få komme til gyn som kan dette. Du kan jo sjekke Endometrioseforeningen sine sider for hjelp. Anonymkode: 7c666...e49
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har legen snakka om andre alternativer når det gjelder behandling? Det finnes ting som kan gjøres for og se om det blir bedre. Hvis legen din ikke har kunnskap så be om å få komme til gyn som kan dette. Du kan jo sjekke Endometrioseforeningen sine sider for hjelp. Anonymkode: 7c666...e49 Vi har prøvd mye forskjellig. Prøvd forskjellige typer prevensjon uten at noe har hjulpet. Det er gynekolog som har fulgt meg opp hittil. Jeg er bare 29 og er veldig frustrert over å ha så mye vondt og sykefravær i så ung alder. Gynekolog har snakket litt om å uføre meg men det har jeg virkelig ikke lyst til. Trives godt i mitt yrke og tror det å blir uføre kan ødelegge meg. Anonymkode: 9cbc4...933
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå